sâmbătă, 1 iunie 2013

Ținuta zilei: Bluza în dungi și pantalonii cu imprimeu floral


     A venit și vara, numai că nu a venit cu soare, așa cum aș fi crezut eu, ci cu o vreme schimbătoare, vânt și multă ploaie. Cum omul niciodată nu este mulțumit, zic și eu că mai bine ar fi fost ca pe 1 iunie să pot purta pantaloni scurți sau fustă, fără să mi se facă pielea de găină.
     Astăzi vă voi prezenta un outfit casual, perfect pentru orice moment al zilei, compus dintr-o pereche de jeans cu model floral, un pulover subțire în dungi șio pereche de pantofi cu botul ascuțit. Accesoriile au fost alese întâmplător, pe fugă, cum mi se întâmplă cam de fiecare dată să o fac: brățări multiple din lemn și metal, cercei și o geantă roz prăfuit.
     Au început tare mult să îmi placă  puloverele și bluzele mai largi,din materiale moi și confortabile, ceea ce este un pic ciudat pentru mine, deoarece obișnuiam să îmbrac numai haine mulate în partea de sus. Nu știu de ce, dar nu prea mai suport bluzele mulate de la o vreme, simt că nu pot să respir în ele.
     Voi ce ținute veți purta astăzi, veți opta un look copilăresc sau vă veți îmbrăca în stilul care vă caracterizează?

Jeans: Next
Pulover: Senze
Pantofi piele: La Strada
Geantă: Miniprix
Brățări: random selection
Cercei: Ebony Vintage
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...