luni, 14 iulie 2014

Rochii dantelate pentru vară


    Vara este sezonul rochiilor, indiferent că le alegem pe cele scurte și înflorate, ori pe cele maxi. Este momentul în care renunțăm să mai asortăm bluza cu perechea de pantaloni potrivită și tragem repede pe noi o rochie vaporoasă, perfectă pentru întreaga zi.
     Dintre toate modelele de rochii, mie îmi place să port rochii albe sau ivoire în sezonul estival, deoarece contrastează plăcut cu nuanța pielii bronzate. Nu-mi plac rochiile simple, așa că de fiecare dată sunt în căutarea unor modele speciale, decorate cu broderii încântătoare sau dantelă. În postările mai vechi de pe blog vă arătam câtava rochii albe dantelate pe care le-am găsit pe Kurtmann.ro la prețuri foarte bune, așa că astăzi mi-am adunat rochiile preferate într-o postare special concepută pentru vară.
    Am reușit să ajung de două ori la mare până acum și am bifat așadar două săptămâni de stat la soare care au culminat cu un bronz frumos, așa că și acum pot purta fără probleme genul acesta de rochie. Favorita mea este rochia croșetată Classics, o piesă vestimentară deosebită, dar și scumpă, pe care o iubesc datorită calității materialului și a designului. Este o rochie cu croială lejeră, de culoare alb-ivoire, căreia am ales să-i asortez o curea metalică aurie pentru a-mi pune în evidență talia.




****
   Cea de-a doua rochie preferată este rochia-tunică Zara, confecționată din material vaporos, semi-transparent de culoare alb. Rochia este prevăzută în față și în partea de jos cu o broderie frumoasă, iar mânecile sunt strânse de o bandă elastică. Puteți găsi rochii Zara (click aici) similare pe Kurtmann.ro, dar trebuie să urmăriți constant site-ul, pentru că de obicei se vând imediat, ca pâinea caldă.





*****

   Cea de-a treia rochie preferată pentru acest sezon este rochia Bershka pe care am achiziționat-o tot de pe Kurtmann.ro. Mi-a plăcut la nebunie modelul, așa că am riscat și am comandat măsura L, care mi s-a potrivit datorită croielii cu elastic în talie. Materialul fin este decorat cu o broderie delicată. Verificați rochiile Bershka (click aici) constant, pentru că veți găsi mereu modele frumoase la prețuri mici.






10 comentarii:

  1. Îmi plac toate. Iubesc acest tip pe rochii. Am și eu câteva cu toate că le-amcumparat știind că e greu să le port pentru că sunt tot timpul prea albă și ma bronzez greu. Mi se pare că îmi stau cam aiurea cu pielea așa albă. Dar îmi plac la nebunie și pe tine stau foarte bine așa bronzata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe toate, asa cum spui perfecte pentru vara, totul de la culoare la croiala este minunat!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac rochitele de dantela! iti sta foarte bine.pupp

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe toate rochițele și te invidiez pentru bronzul atât de frumos, eu vara asta n-am reușit încă să stau la plajă.

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi plac ! :D Ador rochițele albe, iar dacă sunt dantelate, le ador.
    Eu am momentan doar una, de la SheInside, dar intenționez să îmi mai achiziționez.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aceasi fata superba dintotdeauna. Iubesc rochia, atat prima cat si a doua.

    Unde sunt facute pozele cu a doua rochita?

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Andreea :*

      Pozele cu primele doua rochii sunt facute la Mamaia :)

      Pup

      Ștergere
  7. Ce frumoase sunt toate trei... insa gandul mi-a ramas la cea de-a doua, este absolut superba!!
    Imi plac si mie modelele astea dantelate, le vad perfecte pentru plaja, abia astept si eu concediul... frumoase pozele tale, te pup!!

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut, imi cer scuze pentru spam, dar vreau sa te invit la un concurs cu premii in bani!
    http://literestacojii.wordpress.com/2014/07/02/concurs-avbs/
    Mai sunt numai 14 zile in care poti participa!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...