marți, 3 februarie 2015

Concert OBIE @ StudioBar Belvedere


   Astăzi le fac dâmbovițenilor o invițație mai specială, la concertul live al cântărețului nigerian Obie din data de 7 februarie, un concert ce nu trebuie ratat. Mai sus vedeți afișul oficial al evenimentului, unde găsiți și informațiile necesare pentru a face rezeravarea, dar trebuie să vă grăbiți, pentru că cei care au mai fost la StudioBar Belvedere,cu siguranță vor reveni, mai ales pentru un concert live. Dacă intrați și pe pagina oficială de facebook a concertului (Click aici), veți afla mai multe informații, puteți adăuga comentarii și vă puteți invita prietenii la o seară de distracție.

   Vă recomand evenimentul, în primul rând datorită solistului ce va performa live, dar și datorită locației. StudioBar by Belvedere este un loc minunat, situat pe centrul vechi al orașului Târgoviște, îndrăgit deja de foarte multe persoane, la puțin timp de la deschidere. Atmosfera primitoare, decorul și serviciile de calitate îi fac pe târgovișteni să revină cu plăcere în această locație. Eu însămi iubesc Belvedere, cel mai cunoscut și apreciat restaurant din Târgoviște, unde de fiecare dată am beneficiat de cele mai bune servicii.

   Sămbătă seara, în data de 7 februarie, trebuie neapărat să călcați pragul StudioBar-ului Belvedere și să ascultați prestația lui Obie, care promite un spectacol pe cinste, iar sonorizarea foarte bună și scena de dans garantează o noapte perfectă. Să nu-mi spuneți că nu veți simți ritmul muzicii și nu veți dansa, dar chiar și-așa vă puteți relaxa pe canapelele generoase, împreună cu prietenii dragi. Alături de Dj Lady Raizah, care își va face treaba la platane, și chitaristul Sorin Bănoiu, Obie ne promite o experiență live de neuitat.

   În plus, dacă nu-l cunoașteți încă pe Obie, atunci el poate fi un model pentru fiecare dintre noi și ne arată că niciodată nu trebuie să renunțăm la pasiunile noastre, cele care ne eliberează și ne fac fericiți. De formație medic radiolog, Obie, sau mai bine zis Obinna Michael Chigbundu, ia microfonul în mână și urcă curajos pe scenă, pentru a se elibera prin muzică. Și pentru a vindeca prin muzică, după cum mărturisește în acest interviu. Și nu se pricepe numai la cântat, pentru că produce și compune muzică și deja a avut câteva duete interesante, alături de Kamelia, Anastasia Sandu și mulții alții. I

  Pasionat de muzica R&B și soul, Obie este inspirat de artiști celebri precum Stevie Wonder și Boyz II Men. Eu, personal, nu pot să nu-mi amintesc de hituri precum „End of the road” sau „Losing sleep” ale grupului vocal american din urmă. Totuși, artistul nigerian este inspirat și de stilul rock incomparabil al celor de la The Killers. Mie îmi plac, vouă?

  Nu am putut sta locului și am tras un pic cu ochiul la activitatea muzicală a lui Obie. Și unde altundeva se putea să fac acest lucru decât pe canalul său de Youtube (Click aici) ?! Vi-l recomand și vouă cu mare drag, plus că îl puteți urmări printr-un singur click și astfel veți fi la curent cu toate noutățile pe care le postează. Îmi place stilul muzical pe care îl abordează, un stil mai puțin comun la noi în țară, dar pe care iubitorii de muzică bună îl vor aprecia!

  Eu aștept cu interes să merg la concert și să-l văd pe Obie cântând live pe scena StudioBar by Belvedere! Tu cu cine vii?


4 comentarii:

  1. Păi mult succes, să te bucuri de concert şi să ai cât mai multe invitaţii. Pentru atunci când asculţi un concert cu prietenii, parcă sună şi mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să fie, Radu! Eu mi-am invitat deja cunoscuții, le-am făcut cunoscut și evenimentul de pe pagina de Facebook. O parte dintre ei mi-au confirmat, asa ca va fi distractie pe cinste !

      Ștergere
  2. Și noi mergem! Mersi că ne-ai invitat și pe facebook la eveniment, așa sigur nu uitam :D

    So cool !!!
    Pup,
    Andre

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că veniți! Ne vedem acolo ! Sunt sigură că o să fie distractie maxima. Maxima!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...