miercuri, 4 martie 2015

Ofertă Yves Rocher- Luna Martie

   Îmi place la nebunie noua ofertă de la Yves Rocher, disponibilă în magazinul online! De Mărțișor, s-au gândit să ne răsfețe cu cele mai frumoase și atractive cadouri, așa că în oferta de martie vom găsi cadouri noi, care mai de care mai utile și mai tentante.
   Primăvara înseamnă un plus de răsfăț, pentru că pielea și părul nostru au fost și ele afectate de frig și de vremea rece. Un plus de hidratare nu strică niciodată, iar machiajul discret și parfumurile proaspete vor completa perfect acest răsfăț binemeritat de fiecare femeie în parte.
 

  Iată cum se prezintă Oferta Yves Rocher de Martie (Click Aici):

       1. 50% reducere pt un produs la alegere - reducerea se aplică produsului cu prețul cel mai mare dintre cele din coș (nu se aplică produselor promoționale, celor semnalizate cu bulină verde și celor aflate în ediție limitată)



       2. Pentru o comandă de minim 39 lei, un cadou la alegere dintre următoarele 4:
                                - un rimel la alegere dintre: Volum Vertiginos,Volum Elixir sau Sexy Pulp Extra Volum
                                - Geantă de  weekend
                                - Lapte de corp parfumat Quelque Notes d”Amour
                                - Balsam regenerator Nutriție Intensă pt gât și ten Riche Creme



        3. Pentru o comandă de minim 99 lei : livrare gratuită +  un cadou la alegere dintre:
                                - Apă de parfum Quelque Notes d”Amour
                                - Apă de parfum Moment de Bonheur
     

        4. Ofertă specială pt comenzi mai mari de 89 leiprețuri speciale pt următoarele produse:

   
   Eu mi-am propus să plasez o comandă și voi încerca să ies cât mai câștigată. Cea mai avantajoasă variantă este aceea de a comanda produse în valoare de minim 99 lei, pentru a primi două cadouri la alegere și pt a beneficia de transport gratuit. Astfel, voi primi comanda prin curier fără a mai plăti cei 15 lei pt livrare. Cele două cadouri care mi se par cele mai tentante sunt unul dintre rimeluri și unul dintre parfumuri, a căror valoare cumulată depășește lejer suma de 150 lei. 

   Am rimelul Sexy Pulp și este foarte bun, așa că vă recomand să-l alegeți drept cadou pt comenzi mai mari de 39 lei. Pentru începutul de primăvară, îmi doresc un set parfumat compus din gel de duș + loțiune, iar produsul care va benefica de reducerea de 50% va fi unul de protecție solară (acestea au prețuri standard destul de ridicate, dar sunt grozave și la jumătate de preț mi se par foarte tentante). 

Un comentariu:

  1. Eu am incercat azi sa dau o comanda si imi apar alte cadouri la oferta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...