luni, 6 aprilie 2015

Tea for One: Ceainic și ceașcă


   Chiar dacă a trecut iarna, asta nu înseamnă că nu mai e rost de o cană de ceai! Ba dimpotrivă, ultimele zile au fost atât de capricioase, încât am scos cutiile cu ceaiuri medicinale, să nu cumva să mă ia vreo răceală pe nepregătite. Dimineața am obiceiul de a-mi prepara câte un litru de ceai, pe care îl beau neîndulcit și rece pe parcursul zilei. Dar, sincer, nimic nu se compară cu o ceașcă de ceai aburind cu aromă fructată. Și-mi place la nebunie să adulmec mirosul dulceag al ceaiului, ce iese prin gâtul ușor curbat al mini-ceainicului, prevăzut cu ceașcă în partea de jos.

   Un astfel de set ceainic+ceașcă poartă și denumirea de „tea for one” și, pe lângă aspectul foarte simpatic, este și foarte practic. De obicei, pun două pliculețe mici de ceai sau unul mai mare, pentru că lichidul ce umple ceainicul este suficient pentru a umple 1,5 - 2 cești. Iar dacă folosesc infuzor, am grijă să-l umplu bine cu fructe și flori uscate, pentru ca lichidul să iasă cât mai bun.

  Eu tocmai am primit un nou set tea for one tare simpatic, cu un model floral perfect pentru primăvară. Setul este din ceramică albă decorată cu flori și a fost ambalat într-o cutie cilindrică din carton, cu același model. Și ca să fie cu dichis, cutia a fost legată cu o fundă mare, verde. Acum, serile de primăvară sunt pur și simplu mai frumoase, când lichidul cu gust de fructe, îndulcit cu puțină miere, se strecoară din gâtul de lebădă în ceașca împodobită cu flori!


  Pentru mine, o cană de ceai reprezintă un mic răsfăț, pe care nu mi-l pot refuza nicicând. Iar o ceașcă deosebită face ca aceste clipe de răsfăț să fie și mai frumoase, așa că mereu sunt în căutare de căni, ceanice, cești drăgălașe. Iată ce mi-a căzut cu tronc (sub fiecare fotografie găsiți link spre pagina produsului):








   Pentru o selecție încântătoare de ceaiuri, vă recomand magazinul online Arta Ceaiului:

artaceaiului.ro

Un comentariu:

  1. cat sunt de frumoase, eu sunt mare fan ceai asa ca am nevoie de asa o frumusete <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...