duminică, 26 aprilie 2015

Wishlist SheInside.com

      De când am primit ultima comandă SheInside(Click aici), am început să răscolesc iarăși site-ul, descoperind noutățile care au fost adăugate în ultimele săptămâni. Prețurile sunt mult mai mici decât erau acum 1-2 ani, probabil au scăzut din cauza concurenței acerbe, pentru că site-urile asiatice s-au înmulțit precum ciupercile după ploaie.
 
       SheInside este un magazin online asiatic care livrează comenzile în toată lumea, inclusiv la noi în țară. Momentan, transportul este gratuit pentru comenzile care depășesc 30$ și nu se merită să plasați comenzi mai mici de acest prag, deoarece va trebui să achitați nu mai puțin de 15$  pentru livrare.

     Expedierea coletelor este destul de greoaie și durează în jur de 3-4 săptămâni. Uneori coletele ajung la poșta normală, alteori la cea vamală. În cazul în care ajung la oficiul vamal, de obicei nu este nevoie să achitați nimic în plus decât taxa de înmagazinaj de 1-2 lei/colet.

    Foarte des cei de la SheInside au promoții și putem folosi diverse coduri de reducere. Atenție însă, reducerea se aplică prețului standard, nu prețului deja redus. Dacă produsul dorit are deja o reducere de preț mai mare decât cea a cuponului, acesta din urmă nu va fi aplicat.












   Dacă doriți să cumpărați ceva de pe SheInside, dar nu vă descurcați cu plata, livrarea, etc, vă pot ajuta cu comanda. Dar trebuie să știți că plata se face în avans, livrarea durează în jur de o lună și că eu nu am returnat niciodată produsele, deci nu va exista această opțiune. Îmi puteți scrie la adresa de e-mail: nahoot6@yahoo.com. 
    La începutul lunii mai, cel mai probabil, vom plasa o comandă și vom folosi unul dintre codurile promoționale din oferta Happy Labour Day (Click aici), în funcție de valoarea comenzii. Le puteți folosi și voi până pe 3 mai.


4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa rochia rosie, imi plac pantofii cu toc mic. Despre prima rochita insa nu pot spune ca m-a convins, la bloggerii care au primit-o nu mi s-a parut la fel de draguta si bine executata. Cromatica este deosebita.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In privinta rochiei bleu-lila, cred ca as schimba putin lungimea; imi place asa, dar nu cred ca m-as simti in largul meu in ea. Mi se pare frumusica, totusi:-)

      Cea rosie o sa intre in cosul de cumparaturi, dar mai am de strans banutii pt ea .

      Pup

      Ștergere
  2. Ce draguta e rochita rosie! :)
    Am un mare wishlist pe Sheinside, insa pana acum nu am dat comanda! Trebuie sa imi fac un card de debit!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lory, si mie imi place rochita rosie, trebuie sa fie a mea:-)
      Hmm, sa-ti faci card de debit...suna a shoppiiiiing :))

      Pupici

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...