marți, 4 august 2015

12 Ținute Kurtmann sub 110 lei



   Dacă ați urmărit magazinul online Kurtmann în ultima săptămână, atunci ați văzut noutățile Vero Moda, Asos, Pimkie și Zara care abia au fost adăugate. Îmi place să răsfoiesc paginile cu produse pentru femei, în fiecare dimineață ori o dată la două zile, pentru a nu rata noile modele. Fac acest lucru deoarece de mai bine de 2 ani cumpăr cel puțin o dată pe lună câteva ceva din acest outlet online, astfel că mi-am ticsit șifonierul cu haine de calitate de la branduri cunoscute, fără să cheltuiesc sume mari de bani.

   Magazinele de tip outlet sunt alternative de shopping, mult mai economice și mai avantajoase pentru noi. Frecvența cu care Kurtmann actualizează modelele și stocurile mă face să rămân fidelă acestui magazin, pentru a cumpăra produse la prețuri chiar și de 10 ori mai mici decât în magazinele fizice. Un alt motiv pentru care cumpăr de aici este facilitatea cu care pot plasa comanda, la orice oră din zi sau noapte, din confortul propriei locuințe. Comanda ajunge la mine în 1-2 zile lucrătoare, direct acasă, grație serviciului de curierat rapid, care este gratuit pentru comenzile de 190 lei. De obicei plasez comenzi ce depășesc acest prag, iar cutia conține 3-4 articole vestimentare, sau chiar mai multe, atunci când optez și pentru accesorii, ori prind o perioadă de reduceri.

  Mi-a venit ideea de a vă arăta și vouă câteva dintre noutățile de pe site, așa că am compus câteva ținute casual-chic, care sper să vă inspire. Ca și buget, m-am limitat de suma de 110 lei, dar veți vedea că unele outfituri costă chiar mai puțin decât atât. În plus, elementele fiecărei ținute sunt versatile și pot fi combinate în multe alte moduri, luând în calcul hainele pe care fiecare dintre noi le are în șifonier. Iată că avem posibilitatea de a ne îmbrăca frumos fără a goli portofelul, ori fără a face sacrificii financiare.

  Iată sugestiile mele, grupate în 4 categorii, în funcție de material, culori, imprimeuri. Găsiți link spre fiecare produs în parte, acolo un scrie „click aici”, astfel că veți fi direcționați spre pagina de unde puteți afla detalii despre articole și de unde le puteți comanda:

Pastel
---------------------------------------------------------------

Black & White

---------------------------------------------------------------

Floral
---------------------------------------------------------------

Dantelă

2 comentarii:

  1. Si eu sunt fana Kurtmann, mereu gasesc lucruri frumoase iar preturile sunt chiar accesibile :) Imi plac mult tinutele prezentate de tine <3 Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai mult imi plac blugii "MOTHER" ai Candicei Swanepoel :D si rochita asos <3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...