miercuri, 5 august 2015

Wishlist de august


  Ultima lună de vară îmi stârnește, de fiecare dată, aceeași stare sufletească de relaxare și contemplare. Mă uit la trecerea de la vară la toamnă ca la un tablou, în care simt că mă pot integra doar dacă port anumite haine. Nu știu în ce măsură v-ați dat seama, dar eu sunt o mare admiratoare a stilurilor boho și gypsy, motiv pentru care în lista mea de dorințe din această lună veți regăsi numai articole ce se încadrează în aceste stiluri vestimentare.

   Bluzele în culori deschise, alb sau ivoire, croșetate ori decorate cu cele mai feminine broderii, sunt marea mea slăbiciune. Mă duc cu gândul la minunata Americă Latină, precum și la însorita Sicilie, aflată la doar câteva ore de zbor cu avionul de noi. Perfecte și în sezonul estival, aceste bluze brodate sunt piesa-cheie a unei ținute boho/gypsy, iar eu plănuiesc să-mi iau cel puțin una în acestă lună. Ideale sunt bluzele cu mânecă 3/4 sau lungă, pentru că pot fi purtate și pe parcusul lunilor de toamnă.




   Cu un pic de curaj ne întoarcem la origini, unde bluza tip-ie este varianta autohtonă a bluzelor boho. Din punctul meu de vedere, cu cât broderiile și aplicațiile sunt mai colorate, cu atât mai bine. Desigur, ciucureii sunt nelipsiți!


     Deși rareori mi se întâmplă să fac asta, vreau să ies din zona mea de confort și să port fuste lungi, cu tăieturi adânci pe un picior. Combinate cu bluze croșetate și ghete, acestea capătă un aspect aparte, tipic festivalurilor americane.


   Din listă nu putea să lipsească un kimono, iar mie îmi plac cele cu imprimeuri încărcate și, neapărat, cu franjuri. Arată la fel de bine atât peste blugi clasici, cât și peste rochii albe cu broderie, iar de această dată vreau un kimono în tonuri de maro, un pic mai lung:


   Nu vă speriați de ghete, dar era imposibil să lipsească tocmai ele din această combinație. Purtatul ghetelor la sfârșitul verii este modalitatea mea de a mă adapta noului sezon, așa că la finele lui august voi începe să le integrez în ținutele mele. În sfârșit am găsit niște ghete cu formatul perfect și cu un toc decent!


    Iar cireașa de pe tort este gentuța din piele întoarsă cu franjuri, păstrată anume pentru final. Face casă bună cu ghetele în aceeași nuanță, așa că sunt în cap de listă!  



3 comentarii:

  1. Toate sunt superbe, ma ispitesti foarte tare si incerc sa ma mai abtin :)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate imi plac, gentuta este intr-adevar cireasa de pe tort! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe lucrusoare ^_^ Eu am niste ghete asemanatoare, achizitionate dintr-un magazin local :)
    Te pup!

    http://madebyirinar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...