joi, 3 septembrie 2015

Promoție Kalapod: Ghete și botine la 35 lei



    Fiecare sezon nou mă entuziasmează, pentru că am un pretext serios de a face cumpărături. Chiar dacă am strâns haine și încălțări în ultimii ani, niciodată nu avem suficiente lucruri, ori se întâmplă să ni se pună pata pe ceva. 
   Începutul de toamnă se face mai simțit în rândul celor care încep școala, fie că este vorba de liceu, facultate sau cursuri post-universitare/ de calificare. Ultimele zile de vară sunt numărate și pesemne mulți dintre noi deja au început să-ți pregătească stocul pentru zilele mai reci.
   Magazinul online Kalapod întâmpină toamna cu o promoție generoasă la ghete și botine, potrivite pentru trecerea de la un sezon la altul. În ofertă sunt incluse zeci de modele din colecția Monster, pe care le puteți vedea AICI. Prețul unei perechi este 35 lei.

  Pe lângă magazinul online, Kalapod are și magazine fizice, unul dintre ele fiind și la mine în oraș, în Târgoviște. De fiecare dată când i-am trecut pragul am întâlnit multe cliente fidele, însă eu recunosc că rămân în continuare fidelă shoppingului online.

   Transportul prin curier este gratuit pentru comenzile mai mari de 99 lei! Pentru comenzile ce nu ating această valoare, costul transportului este de:
    - 8 lei: pentru București și Ilfov
    - 12 lei. pentru restul țării

   Plata se poate face online cu cardul sau ramburs, la primirea coletului. Eu prefer să plătesc ramburs, iar valoarea comenzii depășește mereu 99 lei, care nu este o sumă mare și îmi place să economisesc banii pentru transport. Produsele pot fi returnate în conformitate cu politica de retur (vezi aici).

   Iată câteva recomandări din promoția Kalapod- colecția Monster (găsiți link colorat spre pagina produsului sub fiecare imagine):






2 comentarii:

  1. Mă regăsesc în primele tale rânduri, întrucât an de an, la începutul fiecărui sezon îmi cumpăr hăinuțe noi, fiindcă, da, niciodată nu sunt suficiente. De asemenea, iată că acum sunt studentă și chiar mi-am împrospătat garderoba zilele trecute cu noile achiziții, pe care sunt nerăbdătoare să le arăt pe blog.

    Legat de încălțăminte- sunt surprinsă de prețurile scăzute! Eu mi-am cumpărat două perechi de ghete, nu din piele, din Deichmann și prețul fiecăreia a depășit 100 de lei.

    Mulțumim pentru informațiile detaliate! Sunt de un real folos. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Larisa, te înțeleg și te invidiez oarecum...nimic nu se compară cu emoțiile începutului unui an școlar,mai ales când treci la un alt nivel de învățământ. :)
      Promoția aceasta mi se pare foarte bună, tocmai pentru că aceleași modele sau unele similare se regăsesc în alte magazine la prețuri mult mai mari. Cum ai zis și tu de ghetele din Deichmann, al căror preț nu a fost chiar mic, dar măcar ți-ai cumpărat ceva care să-ți placă.
      Îmi plac magazinele gen Kalapod, care vin în ajutorul celor care nu au la dispoziție un buget mare, dar care își doresc lucruri frumoase.

      Te pup

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...