luni, 26 octombrie 2015

Comanda eMAG: Cosmetice Nivea


    La începutul săptămânii trecute scriam pe blog o postare despre ofertele la cosmetice din magazinul online eMAG (vezi aici postarea) și nu m-am putut abține să nu plasez și eu o mică comandă. De fiecare dată când dau peste oferte foarte bune, mi-e imposibil să le rezist, așa că în coșul de cumpărături au ajuns câteva produse cosmetice de la Nivea, ce beneficiau de reduceri de până la 50%.

   Mi-am numărat repede bugetul de shopping spontan și a trebuit să mă limitez, motiv pentru care a trebuit să aleg stric produsele necesare și să las mofturile pentru altă dată. Produsele pentru îngrijire ce mi se par indispensabile sunt deodorantul și gelul de duș, așa că acestea sunt mereu binevenite, fiind produse pentru uzul zilnic, care se consumă rapid. Nivea este un brand foarte, foarte îndrăgit, iar produsele lor sunt folosite și la noi în familie, în special cele pentru îngrijirea corpului.

  În comanda eMAG am primit următoarele produse:
    - pachet 2 x Deodorant roll-on Nivea Fresh (vezi aici) - preț 16 lei
    - pachet 2 x Gel de duș Nivea Harmony Time, 500 ml (vezi aici) - preț 21 lei
    - pachet 2 x Gel de duș Nivea Creme Care, 500 ml (vezi aici) - preț 21 lei

   Toate seturile Nivea comandate de mine sunt încă disponibile pe site, în cazul în care vă fac și vouă cu ochiul prețurile lor promoționale. În plus, sunt disponibile și alte pachete Nivea la fel de atractive, precum:

(include: Crema antirid de zi, Crema de maini intens hidratanta, Servetele demachiante, Sapun lichid Soap Creme Soft,  Organizator baie)






  Pentru toate aceste cosmetice Nivea, eu am plătit 58 lei, iar transportul a fost gratuit, deoarece am optat pentru ridicarea personală a coletului de la oficiul poștal. Livrarea comenzilor eMAG la oficiile poștei române se face gratuit, dar serviciul este disponibil momentan doar pentru Târgoviște (Oficiul Postal nr. 4) și Buzău (Oficiul Postal nr. 7). În momentul în care produsele ajung la oficiul poștal, este trimisă o notificare prin e-mail și sms. Coletul eMAG se poate ridica în termen de 10 zile lucrătoare, plata se face ramburs, iar mie mi-a fost desfăcut coletul în față, pentru a mă asigura că am primit toate produsele comandate. Coletul meu a ajuns a doua zi, însă am reușit să merg după el abia peste două zile, din acest motiv am și selectat această opțiune de livrare, deoarece știam că nu voi fi acasă când trebuia să vină curierul.

   În mod normal, costul de livrare prin curier rapid este de 12 lei. Comenzile mai mari de 150 lei beneficiază de livrare gratuită. Pentru livrarea în aceeași zi, transportul costă 19 lei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...