marți, 10 noiembrie 2015

Noutăți de la ProduseCosmetice


   Despre magazinul online ProduseCosmetice cu siguranță ați auzit, mai ales dacă sunteți pasionate de produse de înfrumusețare la prețuri accesibile. Au o gamă foarte diversificată de cosmetice, reunesc zeci de branduri celebre și încearcă să ofere clienților prețuri imbatabile, chiar și la produsele high-end. Eu i-am descoperit de mult timp, când eram în căutarea unui fond de ten Stila și a unor produse pentru îngrijirea părului de la Keune.

   Dintre noutățile de pe site, câteva mi-au atras serios atenția. De fapt, este greu să nu-ți cadă ceva cu tronc, dintre atâtea produse simpatice. Nu sunt mereu la curent cu noutățile și lansările de produse, dar din când în când mă pun în temă cu produsele noi de la diferite branduri care mi-au plăcut de-a lungul timpului. Când trebuie să-mi înnoiesc produsele din portfard, începe o adevărată frenezie, citesc păreri, fac comparații de produse, fie că urmează să cumpăr un produs scump sau unul la un preț mic. Clipurile de pe youtube mă ajută foarte mult în alegerea favoritelor,  așa că sub fiecare produs veți găsi și câte un clip care mi-a plăcut mult (puteți vizualiza clipul direct în pagina postării, apăsând play).

  Toamna îmi place cel mai mult să-mi colorez buzele. Dar cum nu suport să scot mereu din geantă oglinda și rujul, pun preț pe acele cosmetice care au o rezistență îndelungată. Rujul semipermanent Maybelline Superstay 24 h, cu două capete separate (unul colorat și un balsam care „sigilează” culoarea pe buze), promite să ofere o culoarea superbă pe durata întregii zile. Este disponibil AICI, în diverse nuanțe, la prețul de 35 lei (redus de la 50). Favorita mea este nuanța 810 Peach :)


******
    
     Pentru colorarea buzelor, ne vin în ajutor și noile nuanțe de Ruj Miss Sporty My Bff. Au un ambalaj simpatic, colorat, jucăuș, iar nuanțele sunt diversificate. Produsele acestui brand au prețuri rezonabile, un motiv în plus pentru care sunt atât de populare în lumea întreagă. Noile rujuri My BFF costă 16 lei și pot fi comandate de AICI



*****

    Ojele în nuanțe nude sunt slăbiciunea multor femei. Unghiile colorate în aceste nuanțe neutre au un aspect îngrijit, arată bine în orice situație și împrejurare și sunt ușor de întreținut. Oja nude Dolce & Gabbana mi-a atras atenția. Face parte din Lace Collection, lansată de D&G în vara anului 2012, ca un elogiu adus dantelei, un material ce emană delicatețe și senzualitate, deopotrivă. Este un produs high-end, disponibil AICI, la prețul de 68 lei.


*****

   
    Am nevoie de un nou fond de ten și m-a intrigat Fondul de ten Maybelline Fit Me Stick. Am încercat și varianta fluidă Fit Me, însă acesta sub formă de baton pare foarte ușor de aplicat, iar finish-ul este unul plăcut. Îmi plac fondurile de ten cu acoperire medie, care să asigure tenului un aspect cât de cât natural. Acest stick costă 34 lei și este disponibil AICI.


*****

   Dacă nu vă place să întindeți fondul de ten cu degetele, atunci buretelele este o opțiune minunată. Unele femei spun că acesta absoarbe mai mult fond de ten, dar din experiență proprie pot spune că mereu am folosit mai puțin produs atunci când l-am aplicat cu buretele, iar aspectul este mai frumos, mai uniform. Ia uitați ce burete ingenios, cu o formă aparte, ce permite o mai bună aplicare a fondului de ten, chiar și în zone mai dificile, cum ar fi zona ochilor, nasului. Burețelul profesional  Perfect Blending Fraulein38 costă 20 lei și este disponibil AICI



3 comentarii:

  1. Vaai, cat de faina e oja, e a doua pe ziua de azi care ma cucereste complet...deci imi trebuie neaparat unghii metalizate :P

    RăspundețiȘtergere
  2. o gramada de noutati, imi place mult cum arata oja l'oreal

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine rujurile de la Miss SPorty!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...