joi, 12 noiembrie 2015

Pantaloni Zara de la Kurtmann

    

    Pantalonii ocupă un loc fruntaș în garderoba mea de toamnă-iarnă, aceștia înlocuind rochiile și fustele, preferate în sezonul cald. Confortul este asigurat pe durata întregii zile, un motiv pentru care în ultimii ani mi-am cumpărat tot mai multe modele de pantaloni. 

    Dintre brandurile cunoscute, Zara este favoritul meu în ceea ce privește modelele de pantaloni. În magazinele fizice, cele mai multe dintre modele au prețul standard de 169 lei, dar unele perechi depășesc această sumă, în funcție de materialul din care sunt confecționate. Eu am strâns mai bine de 10 perechi de pantaloni Zara în ultimii doi ani, însă toate au fost comandate din outletul Kurtmann. Prețul unei perechi variază între 65 - 85 lei, în funcție de model; în general blugii sunt cei cu prețuri mai măricele, în jur de 80 lei. Chiar și așa, prețul lor este considerabil mai mic, o simt nu doar eu, ci și portofelul meu. Puteți vedea toate modelele Zara AICI

    Un mare plus îl constituie mărimile pantalonilor Zara. Croielile sunt unele dintre cele mai reușite dintre câte am văzut, astfel că pantalonii vin bine pe corp, chiar dacă mai slăbești sau te mai îngrași 2-3 kilograme. La pantalonii din denim, am ales de obicei măsura 36, care îmi vine exact cum ar trebui. Dacă vreau ca blugii să fie foarte mulați, atunci comand măsura 34. 

    În alegerea măsurii potrivite, puteți consulta ghidul de mărimi Zara, care este foarte util. De fiecare dată când cumpărați pantaloni online, țineți cont de croială, de compoziția materialului, de detalii (buzunare, aplicații). Nu vă temeți să experimentați vestimentar, având în vedere prețul unei perechi, mai ales dacă vă pică cu tronc un anumit model; s-ar putea să aveți surpriza ca pantalonii respectivi să vină perfect pe corp. Returul se face foarte simplu la Kurtmann, dar chiar și-așa, nimic nu se compară cu sentimentul de a-ți cumpăra o pereche perfectă de pantaloni.

1 inch = 2,54 cm



     Am lăsat deoparte fotografiile de pe site-ul Kurtmann și am căutat pe internet fotografiile originale ori ale altor femei care au postat ținute cu anumite modele Zara. Înainte de a le spune NU, haideți să vedeți câteva perechi frumoase de pantaloni Zara (găsiți link spre pagina produsului sub fiecare imagine):
   
Sfat: la pantalonii cu această croială, alege o mărime mai mică, 
pentru ca ei să se așeze frumos pe corp

*****

Sfat: pantalonii boyfriend au o croială lejeră, dar trebuie să alegi măsura obișnuită, 
pentru ca ei să stea bine în zona taliei

*****

Sfat: pantalonii cu imprimeu floral alungă monotonia ținutelor de toamnă-iarnă;
 poartă-i în combinație cu ghete și un pulover în tonuri neutre


Sfat: combină acești pantaloni cu haine și încălțări negre
 pentru un joc cromatic de mare efect

*****

Un comentariu:

  1. Imi plac la nebunie modelele pe care le-ai ales iar printurile sunt favoritele mele.
    Mereu mi-au placut modele care ies in evidenta iar carourile si imprimeurile florale ocupa un loc fruntas in garderoba mea.
    Da, da, da! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...