marți, 26 ianuarie 2016

Ceaiurile mele favorite

 
   Dacă vă plac ceaiurile și nu ați refuza nicicând o ceașcă de ceai, atunci ați ajuns unde trebuie :)

   O lună de zile s-a scurs de la prima mea mea comandă de infuzii de ceai din magazinul online ArtaCeaiului. Sortimentele încercate mi-au plăcut foarte mult și m-au determinat să revin cu o nouă comandă pe site, dar de această dată am ales alte infuzii.

   Ceaiurile de la ArtaCeaiului vin ambalate individual, în punguțe transparente cu sistem de resigilare. Fiecare punguță este etichetată și conține informații privind cantitatea de plante necesară pentru o cană de ceai, timpul de infuzare, temperatura apei. Astfel, nu-mi bat capul să rețin aceste detalii și mă pot bucura de o cană de ceai perfect preparată.
   În plus, pot să-mi comand tipul de ceai în cantitatea dorită (20g, 50g, 100g, 200 g). Spre exemplu, eu am ales să comand majoritatea infuziilor la cel mai mic gramaj, pentru a le testa pentru început. Pot reveni oricând cu o comandă, așa că mai bine experimentez diverse sortimente și în timp îmi găsesc favoritele,
 

   Cel mai ușor de infuzat sunt ceaiurile albe, acestea sunt gata în 2-3 minute, în timp ce infuziile de fructe au nevoie de mai mult timp pentru ca apa să ia toată dulceața și aroma din fruct.

   Beau mult ceai, cel puțin o cană pe zi. Cele mai consumate sunt ceaiurile de plante, în special cele medicinale. Eu beau ceaiul neîndulcit, singura excepție o fac ceaiurile pentru desert. În rest, prefer să evit pe cât posibil zahărul, chiar și mierea, pentru a mă bucura din plin de aroma infuziei pe care o prepar. La ceaiurile din plante, tentația de a-l îndulci este și mai mare, deoarece aroma este fadă, iar unele ceaiuri au un gust amar.

   
     1. Ceai alb Strawberry& Aloe (vezi aici) - singurul sortiment pe care l-am comandat a doua oară, deoarece este MINUNAT! Nu am băut ceai mai aromat decât acesta, căpșunile și aloe creează o combinație irezistibilă. Infuzia miroase grozav încă din ambalaj, iar odată ajunsă în cana cu apă fierbinte răspândește o aromă fresh-fructată. Abia aștept să-l încerc și la vară, rece, cu bucăți de căpșuni și frunze de mentă.
   În cazul ceaiului alb, cum este acesta, plantele nu sunt lăsate să oxideze, motiv pentru care sunt și mai bogate în antioxidanți, fiind mai apropiate de starea naturală.
    Preț: 11 lei/50 g  (se folosesc 2-3 g pt o cană de ceai) - infuzare 2-3 minute

2. Ceai organic Wellness (vezi aici)- un amestec exotic de fructe, cele mai predominante fiind ananasul și mango. Acest ceai are o aromă aparte, fresh, foarte plăcută și o culoare de chihlimbar, asemănătoare mierii. Este alegerea ideală pentru persoanele preocupate să aibă un stil de viață sănătos, cărora le plac produsele naturale, organice.
  Preț: 10 lei/50 g  (se folosesc 3 g pt o cană de ceai) - infuzare 6-8 minute

3. Ceai Fountain on Youth (vezi aici)- o infuzie de plante, în care predomină menta, vâscul și verbina, recunoscute pentru prorietățile lor de calmare, relaxare. Este un ceai răcoritor, potrivit pentru o clipă de relaxare, cu un gust intens de plante.
  Preț: 4,4 lei/20 g  (se folosesc 2 g pt o cană de ceai) - infuzare 8-10 minute

  4. Ceai alb Eyebrows of Longevity (vezi aici) - nu vă așteptați ca un ceai să vă întinerească, dar știm cu toții că starea de bine se întreține. Fie chiar și cu o cană de ceai consumată zilnic. Infuzia aceasta este bogată, cu note de vanilie și bambus.
     Preț: 8,5 lei/50 g  (se folosesc 2 g pt o cană de ceai) - infuzare 2-3 minute

   5. Ceai Good Night (vezi aici)- un minunat ceai de plante, în care menta și mușețelul se îmbină perfect. Este un ceai calmant, potrivit după o zi obositoare sau stresantă, asigurând un somn liniștit. Cele două plante sunt ideală și pentru calmarea durerilor de stomac și pentru reducerea senzației de balonare.
       Preț: 8,7 lei/50 g  (se folosesc 2-3 g pt o cană de ceai) - infuzare 8-10 minute


    Dacă aveți dorința sau nevoia de vă cumpăra câteva infuzii de ceai, vă recomand cu încredere acest magazin online. Eu am plasat și a treia comandă zilele trecute și abia aștept să primesc noile sortimente de ceai. Livrarea se face prin curier rapid și costă 9,5 lei sau este gratuită pentru comenzi mai mari de 99 lei.

    Vă recomand setul din imaginea de mai jos, foarte avantajos ca preț și calitate. Conține un set tea for one (ceașcă + ceainic), o cutie cu 100 de filtre pentru ceai și 3 punguțe de ceai la 100 g. Prețul setului este foarte avantajos, de 77 lei și poate fi comandat de AICI


Un comentariu:

  1. nu prea consum ceaiuri, desi uneori iarna sunt chiar bune, mie imi plac cu miere

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...