miercuri, 27 ianuarie 2016

Lichidare de stoc la BrandCircus

 

Este perioada reducerilor de final de sezon, așa că majoritatea magazinelor au aplicat deja reduceri colecțiilor de haine. Este și cazul outletului online BrandCircus, care ne așteaptă cu până la 50% reducere la geci, pulovere și la alte articole de iarnă! Foarte atractive mi se par produsele Zara, dar nici modelele Vero Moda sau Vila nu sunt mai prejos.

    Dacă vă interesează să cumpărați din acest outlet online, pot să vi-l recomand din proprie experiență, deoarece am fost de fiecare dată mulțumită de produsele comandate.  
   Livrarea rapidă prin curier durează 1-2 zile lucrătoare, iar costul livrării este de numai 15 lei. Pentru comenzile ce depășesc valoarea de 180 lei, livrarea este gratuită.

   Mai jos sunt câteva articole vestimentare noi care mi-au atras atenția și chiar dacă fotografiile de pe site mi se par foarte reușite, am căutat și fotografiile originale ale produselor (găsiți link spre pagina produsului sub fiecare fotografie):


*****


*****

*****


*****



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...