luni, 15 februarie 2016

3 Rimeluri pe care vreau să le încerc


   De fiecare dată când un produs cosmetic din trusa de machiaj stă să se termine, sunt în căutarea unui înlocuitor. Pe internet găsesc cu ușurință păreri despre orice mă interesează, astfel că evit să arunc banii pe fereastră, mai ales când vine vorba despre cosmetice.
   Cele două rimeluri pe care le folosesc în prezent sunt aproape goale și mă uit cu tristețe la ele de fiecare dată când îmi colorez genele, pentru că periuța este tot mai puțin încărcată cu produs. Acum am mascara Sexy Pulp de la Yves Rocher, pe care o folosesc zilnic, iar când vreau ca machiajul ochilor să fie mai intens, apelez cu încredere la Mascara L'Oreal Double Extension Renewal Serum, despre care v-am povestit mai multe în articolul de AICI.

    Îmi doresc să încerc ceva nou, așa că am studiat ofertele mai multor magazine, având grijă să nu depășesc bugetul. Mi-am propus ca următorul meu rimel să coste maxim 50 lei și să aibă o nuanță intensă, să definească genele și să le ofere volum.  Pe ultimul rimel l-am comandat din magazinul online ProduseCosmetice, iar când au actualizat stocul cu produse noi mi-au atras atenția mai multe masca, nu doar unul singur.

 1.  În cap de listă este o altă variantă a rimelului L'Oreal Double Extension, cea cu efect de gene false. Asta presupune o alungire spectaculoasă a genelor și o privire cu adevărat panoramică, în timp ce rimelul este disponibil într-o nuanță de negru intens. Eu am fost absolut încântată de mascara Double Extension, pe care l-am desemnat și cel mai bun rimel folosit până acum.
   Preț: 46 lei/ Disponibil AICI

  
  2. Mascara Bourjois Volumizer 2 Steps este un rimel pentru volum, ce are doi pași de colorare, menite să ofere volumul dorit în funcție de stilul sau ocazia la care vrei să-l porți. Pasul 1 promite să definească perfect genele și să le dubleze volumul, asigurând un machiaj natural pentru zi. Pasul al 2-lea promite un volum surprinzător, pentru un machiaj dramatic de seară. Rimelul mă atrage, este pe wishlist-ul meu!
   Preț: 39 lei/ Disponibil AICI

 
 3. L'Oreal Volume Million Lashes So Couture este cel de-al treilea rimel pe care mi-aș dori să-l încerc , deoarece formula lui pe bază de mătase naturală mi se pare interesantă și nu am mai încercat un astfel de rimel până acum. Rimelul are un aplicator flexibil, cu 408 peri ultra moi de diverse lungimi, ce vor îmbrăca uniform genele, oferind un volum minunat.
   Preț: 45 lei/ Disponibil AICI

  Sunt curioasă dacă ați încercat vreunul dintre aceste 3 mascara! Cum vi se par?
  Aștept și alte recomandări de rimeluri, dar care să nu depășească bugetul meu de 50 lei :)

4 comentarii:

  1. nu am incercat nci unul dar imi face cu ochiul ultimul

    RăspundețiȘtergere
  2. Il folosesc acum pe primul. Este intr-adevar unul dintre cele mai bune pe care le-am incercat. Eu am genele scurte si chiar am nevoie de un rimel care sa le faca ceva...iar l'orealul de la pct 1 ma multumeste. ce nu imi place e ca se mai intinde uneori dar nu e ceva grav.
    Eu as vrea sa incerc melkior. Am auzit ca au un raport calitate pret ff bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. The One Wonderlash- Oriflame.Pret: sub 20 de lei. Il folosesc de foarte mult timp si sunt multumita, chiar daca genele mele sunt cam rare si nu prea intoarse. Multe rimeluri nu imi faceau nimic. Asa ca raman la acesta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc Sexy Pulp, Yves Rocher si imi place atat de tare incat nu indraznesc sa incerc altul :)) Imi mai placea mult unul de la L'Oreal, nu stiu cum se numeste, dar e in alb si negru (ca si asta postat de tine, poate tu stii despre care vorbesc). Dar foloseam doar o parte (cea neagra) si mi se parea inutil sa cumpar si sa irosesc cealalta parte. E greu de gasit un rimel bun, eu nu ma machiez dar rimmel folosesc aproape intotdeauna si imi place sa obtin efectul promis. Cred ca pana sa ajung la asta de la Yves Rovher, am cumparat vreo 5-6, care le-am dat altora pana la urma :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...