joi, 11 februarie 2016

Wishlist cosmetic de la eMAG


 
  Trusa mea de cosmetice are nevoie de o schimbare. O parte dintre produsele de ingrijire, cat si de machiaj sunt gata sa se consume. Unele noi le vor lua locul, asa ca acum sunt in cautarea inlocuitorilor perfecti. Pentru ca am un buget limitat, sunt cu ochii pe reduceri, caut cele mai bune promotii, pentru a cumpara cosmetice bune la cele mai convenabile preturi.

   In cautarea mea, am luat in calcul si magazinule online, deoarece in cele fizice preturile sunt rareori reduse simtitor. Cele mai bune promotii le-am descoperit in magazinul eMAG, de unde command frecvent. Si pentru ca promotiile foarte avantajoase merita impartasite, va arat si voua ce anume as vrea sa imi cumpar in perioada urmatoare.

  Am nevoie de un rimel nou, iar atentia mi-a fost atrasa de Mascara Max Factor Masterpiece Glamour Extension 3 in 1. Prin magazinele fizice l-am vazut la preturi mai mari de 70 lei, in timp ce pretul redus de pe site este de 41 lei. Este disponibil AICI, fiind un rimel ce promite sa ofere 3 beneficii: volum, alungire si intensitate.
 

   Tot de la Max Factor m-a atras si Fardul de obraz Crème Puff, cu o formula coapta in cuptor. Pigmentii de culoare sunt fini si cu multe tonalitati, astfel incat sa asigure colorarea dorita. Blushul este redus la jumatate de pret si poate fi comandat de AICI, la 42 lei.
 

  M-am indragostit de rujurile sub forma de creion si vreau sa-mi mai achizitionez cel putin 2 in primavara aceasta. Rujul Astor Soft Sensation era de mult timp pe lista mea de dorinte, dar pretul ma dadea inapoi. Acum pot sa ma bucur de promotie si sa-mi cumpar 2 rujuri la pretul unui. Rujul este disponibil in patru nuante diferite AICI, la pretul de 18 lei.


   Am terminat samponul si vreau sa continui sa-mi spal parul cu sampon profesional. Prin urmare am sa-mi comand tot samponul L'Oreal Professionnel Expert Absolut Repair, pe care l-am mai folosit timp de 6 luni, doar ca de aceasta data voi allege variant Lipidium. Samponul este destinat parului uscat si degradat. Pretul promotional al samponului este de 32 lei si poate fi comandat de AICI.
   Ca solutie pentru pielea uscata de frig, dar si pentru o demachiere blanda si sanatoasa, ma intereseaza Uleiul de migdale bio de la Trio Verde. O sticluta contine 100 ml de ulei hranitor, care are multiple intrebuintari cosmetice pentru ten, corp si par. Pachetul promotional compus din 2 sticlute este disponibil AICI, la pretul de 25 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...