marți, 22 martie 2016

Alege-ți rochia de seară favorită!

     
      Sosirea primăverii reprezintă pentru fiecare femeie un pretext serios pentru reînnoirea garderobei. După o iarnă lungă și monotonă, renunțarea la hainele groase este o eliberare în toată regula. Are loc o adevărată revoluție vestimentară, în fruntea căreia se află rochia, piesa de rezistență a sezonului cald.  
     De aceea, pentru această primăvară eu vă propun câteva rochii deosebite, modelele fiind atât rochii de seară, cât și rochii de ocazie și rochii baby doll. Toate modelele au fost alese dintre noutățile din magazinul online Fashion-24, pe care vi l-am mai recomandat și cu altă ocazie. Am revenit în acest magazin deoarece m-au convins modelele variate, moderne, din materiale calitative și, desigur, la prețuri accesibile.

     Magazinul Fashion-24 ne propune o colecție diversificată de rochii de ocazie (vezi aici), dintre care eu le prefer pe cele confecționate din dantelă. Acest material delicat este un simbol al feminității, de aceea consider că rochiile din dantelă sunt ideale pentru a fi îmbrăcate la evenimente și petreceri elegante. Mi-au plăcut rochiile de ocazie cu croiala bodycon, ce urmează liniile corpului și care au o lungime potrivită, fără a fi prea scurte sau exagerat de lungi. În plus, avem nevoie de bijuterii discrete, o astfel de rochie fiind ea însăși o bijuterie.
    Un mare atu al rochiilor de ocazie din dantelă este acela că acest material reușește să mascheze cu succes micile imperfecțiuni ale corpului, așa că nu vă temeți să alegeți o rochie bodycon cum sunt cele din imaginea de mai jos.. În plus, orice femeie ar trebui să aibă o rochie din dantelă în garderoba personală, deoarece dantela este un material clasic, romantic și senzual, ce nu se va demoda niciodată. Pentru rochiile din prima imagine, prețul este de 249 lei pentru cea verde, respectiv 99 lei pentru cea violet.



   
      Pentru femeile care nu se simt în largul lor în rochii bodycon, recomandarea mea o reprezintă minunatele rochii baby doll (vezi aici). Acestea au o croială aparte, inspirată de rochiile de prințesă, ce scot în evidență talia, subțiind-o optic. Partea de jos a acestor rochii este mai amplă și camuflează perfect șoldurile prea înguste sau, dimpotrivă, prea generoase, plus că oferă un efect vizual de subțiere a picioarelor. Foarte multe modele de rochii baby doll am găsit în magazinul Fashion-24, însă am selectat numai două, pe care sunt convinsă că le veți îndrăgi și voi. Am mers pe clasicul negru, deoarece știu că multe femei aleg această variantă, care este cea mai versatilă, fiind ușor de accesorizat. Rochiile alese de mine costă 109, respectiv 145 lei.

      
     Livrarea produselor se face prin curier rapid și costă 15 lei, iar comenzile cu valoare mai mare de 199 lei beneficiază de livrare gratuită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...