vineri, 11 martie 2016

Ce poți să iei cu 90 lei din outletul BrandCircus?


   Ne așteaptă un weekend ploios, dar am o veste bună pentru cele dintre voi care vor să se relaxeze acasă, la o repriză de cumpărături online, fără să cheltuiască mulți bani. Astăzi am primit un newsletter care anunța oferta BrandCircus de weekend: transport gratuit pentru comenzi de minim 90 lei!

    Așa că am dat fuga pe site, deoarece îmi place teribil acest outlet online despre care v-am povestit în mai multe rânduri pe blog, și nu am plecat cu mâna goală. În plus, m-am gândit să vă spun și vouă despre ofertă și să vă arăt ce puteți comanda cu 90 lei din acest magazin. Desigur, sugestiile mele corespund stilului meu vestimentar, însă ideea este aceea că ne putem achiziționa unul sau chiar două piese vestimentare frumoase, de calitate, de la branduri cunoscute, cu o sumă mică de bani.

   În mod obișnuit, costul transportului prin curier este de 15 lei, așa că eu mă bucur că pot plasa o comandă mai micuță și să scutesc taxele de livrare. Să cheltuiesc 90 lei nu este o tragedie și îmi pot permite acest mic răsfăț. mai ales că este luna femeilor și avem nevoie de un energizant moral pentru mai mult de jumătate de lună de muncă.

   Pentru birou, principala grijă sunt bluzele și cămășile, deoarece se murdăresc mai ușor și este nevoie să le schimbăm des. Modelul Stradivarius din imaginile de mai jos este o variantă clasică, potrivită pentru ținutele de birou obligatorii. Cămașa Stradivarius este disponibilă AICI, în două variante de culoare, la prețul de 50 lei.
*****

   În completarea ținutei pentru birou, prima mea alegere ar fi o pereche de pantaloni, deoarece personal consider că sunt mai comozi și mai versatili. Aș opta fie pentru o pereche de pantaloni bleumarin cu croi masculin, fie pentru o pereche din popularii culottes, într-un cărămiziu superb. Ambele perechi de pantaloni din imagine aparțin brandului Zara și pot fi comandate la prețul de 80 lei/perechea.:
     - pantaloni Zara bleumarin (vezi aici)
     - culottes Zara (vezi aici)
*****

   Pentru zilele frumoase de primăvară, când ieșim la plimbare să ne bucurăm de mirosul proaspăt al ierbii și al copacilor dați în floare, ideale sunt bluzele cu mânecă lungă, din materiale subțiri. Un astfel de articol vestimentar se găsește în modele variate în outletul BrandCircus, Eu vă recomand să luați în considerare și modelele de mai jos:
   - bluză Zara (vezi aici) - 50 lei
   - bluză Stradivarius (vezi aici)- 45 lei
*****

  Sosirea primăverii și a sezonului cald mă determină să aștept cu sufletul la gură să îmbrac hainele cu broderie sau dantelate. Pentru început, topurile vor fi cele ce vor da startul sezonului romantic, așa că am luat deja câteva piese superbe în calcul. Dacă vă plac bluzele brodate, puteți alege una în nuanțe deschise :
   - bluză Vero Moda (vezi aici) - 55 lei
   - tricou Vero Moda (vezi aici) - 45 lei
*****

  Sau puteți alege un model pe negru, dintre cele de mai jos:
   - bluză Zara (vezi aici) - 55 lei
   - bluză Vero Moda (vezi aici) - 45 lei
*****


    Dacă vremea se încălzește în același ritm ca până acum, presimt că în curând putem purta și haine mai subțiri, precum niște rochii din materiale vaporoase. Mi se par finuțe și deosebite rochiile Zara de mai jos:
    2. Rochie maxi (vezi aici) - 60 lei


Un comentariu:

  1. Catalinam tot timpul ma inspira alegerile tale! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...