miercuri, 9 martie 2016

Noutăți în magazinul ProduseCosmetice


    Am nevoie de câteva produse noi în trusa de machiaj, așa că m-am decis să-mi înnoiesc portfardul la început de primăvară. Prima alegere a fost magazinul online ProduseCosmetice, de unde am comandat deja de câteva ori și sunt sigură de originalitatea produselor, iar prețurile sunt mult mai mici decât în multe magazine fizice. Noutățile din magazin sunt foarte atractive, așa că m-am gândit să vă arăt și vouă ce produse de machiaj puteți găsi în acest moment pe site.

  Pentru conturarea sprâncenelor mi-a atras atenția kitul Brow Parlour de la brandul britanic W7. Acest kit este disponibil AICI, la prețul de 39 lei și conține:
        - 2 pudre complementare în nuanțe perfecte pentru conturarea profesională a sprâncenelor;
        - 1 ceară pentru fixare ;
        - 1 iluminator
        - 1 aplicator cu două capete;
        - 1 pensetă

Și un tutorial video în care puteți vedea mai bine cum arată kitul pentru sprâncene:


   Tot de la W7 mi s-a părut interesant kitul de Gene false tip bandă, acest model fiind foarte ușor de aplicat și reprezintă soluția ideală pentru o privire intensă. dramatică. Kitul include și adeziv pentru lipirea genelor, adeziv care nu irită ochii. Aceste gene false sunt disponibile AICI, în mai multe modele,  la prețul de 26 lei.

În filmulețul de mai jos puteți vedea diferența dintre un ochi fără gene false și unul căruia i-au fost aplicate genele W7. La minutul 11:20 găsiți momentul exact al aplicării genelor:


    Tot pentru un machiaj intens al ochilor mi-a plăcut și tușul-cariocă L'oreal Super Liner BlackBuster, ce promite o colorare intensă și de lungă durată. Ambalajul sub formă de cariocă permite o aplicare precisă, fără a curge sau a se prelinge. Tușul poate fi comandat de AICI, la prețul de 34 lei.


    Gloss-urile Miss Sporty Hollywood Forever sunt disponibile AICI, la prețul de 13 lei, în șapte nuanțe frumoase. Acest gloss are o formulă cu perle, cu grad mare de reflexie, pentru un efect de strălucire 3D. Nuanțele sunt variate, potrivite pentru toate tenurile, iar acest luciu de buze mi se pare ideal pentru începutul de primăvară.


   Paletele de rujuri Bourjois Colorissimo mi se par foarte interesante, deoarece reunesc 3 nuanțe diferite de ruj, perfecte pentru diverse momente alte zilei. În magazinul ProduseCosmetice, paletele sunt disponibile în 3 versiuni, la prețul de 35 lei - pot fi comandate de AICI.  Favorita mea este paleta 04 Nudes Dandy, care are rujuri în nuanțe mai discrete.


   Tot pentru colorarea buzelor mi-au plăcut și rujurile sub formă de balsam Rimmel Lasting Finish Colour Rush. Sunt ușor de aplicat, au nuanțe feminine, iar rujul are efect de corectare și de umplere a buzelor. Acest ruj este disponibil AICI, la prețul de 25 lei, în trei variante de culoare: 200 Keep Mauving, 120 All you need is pink, 210 Boom chic a boom:


    Pentru primăvară, iubesc produsele iluminatoare ce oferă tenului o strălucire frumoasă, discretă. Favoritul de astăzi este Blushul iluminator W7 The Honey  Queen , disponibil AICI, la prețul de 25 lei. Acest blush are pigmenți multi-tonali dispuși sub forma unui fagure de miere.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...