miercuri, 6 aprilie 2016

New Look: Cupon de 30% reducere (6-7 aprilie)


   Cui îi place brandul New Look? Mie îmi place deoarece are articole vestimentare, cât și încălțări moderne, ce respectă ultimele tendințe în modă. Acest brand este,  de altfel, îndrăgit în toată lumea datorită prețurilor destul de accesibile în comparație cu alte mărci internaționale.

   Dacă și vouă vă place New Look, atunci veți găsi foarte atractivă promoția din magazinul online FashionDays: 30% reducere la produsele acestui brand. Pentru a activa promoția, trebuie să folosiți codul de reducere de mai jos:

    Cod cupon: NEWLOOK30
    Valabilitate: 6-7 aprilie
    Toate produsele din ofertă sunt disponibile AICI.

   Am și câteva recomandări pentru voi, pe care le-am grupat pe mai multe categorii, deoarece am găsit destule articole care merită atenția. Reducerea de 30% se aplică prețurilor afișate! La FashionDays, livrarea prin curier rapid costă 15 lei, iar pentru comenzile plătite cu cardul, transportul este gratuit, indiferent de valoarea comenzii.

    Abia așteptam să depozitez hainele groasă de iarnă, în special gecile și paltoanele. Pentru primăvară, alegerea mea este sacoul, o piesă versatilă și chic, potrivită atât pentru ținutele de zi, cât și pentru birou. Pentru ținutele casual cu siguranță aș opta pentru un sacou mai vesel, precum acestea:
*****


      Ținute feminine de primăvară se compun foarte ușor cu ajutorul rochiilor, iar modelele NewLook sunt tare drăguțe. Am ales câteva modele cu croială mai lejeră, din materiale ideale pentru vremea de afară:
*****


     Vremea bună înseamnă și mult, mult denim și ador să port jeans, teniși și un tricou basic, ținuta ideală când te plimbi prin parc sau dai o fugă până la mall. Chiar dacă îmi plac mult de tot blugii cu croi conic și skinny, momentan m-am îngrășat puțin și prefer boyfriend jeans sau mom jeans. Iată câteva perechi frumoase:
*****

   Se apropie vara și temperaturile de afară ne îndeamnă să trecem direct la espadrile și chiar sandale. Eu sunt o mare fană a espadrilelor și mă bucur că aceste încălțări comode au devenit tot mai populare. De cum dă căldura și până toamna târziua nu mai vreau să le dau jos din picioare, atât sunt de confortabile și de cool. Iată două modele foarte frumoase și la New Look:
*****

   M-am îndrăgostit de sandalele New Look, îmi place la nebunie fiecare model în parte , cât și nuanțele potrivite pentru sezonul cald, ușor de integrat în ținute. Au și o gamă variată de modele pe negru, în cazul în care preferați această culoare. Fie că sunt cu toc, joase, cu barete sau aplicații, sandalele de mai jos sunt un must-have sezonul acesta:


Un comentariu:

  1. Rochita cu flori este minunanta. Shh, nu imi aminti de ingrasat, ca tocmai ma uitam la boyfriend jeans ca au o croiala faina. Poate mai apar niste cupoane, ca noi, clasa muncitoare intram asa mai spre sfarsitul saptamanii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...