duminică, 3 aprilie 2016

Zilele Pantofilor la Fashion Days



       Vești bune pentru iubitorii de pantofi: magazinul Fashion Days are o campanie grozavă la încălțăminte, oferind 20% reducere la mii de modele, prin codul cupon SHOESDAYS20 .

     Cuponul de reducere poate fi folosit între 2-5 aprilie, la achizitii pentru o gamă variată de încălțăminte:
          - încălțăminte damă (vezi aici) - modele casual sau clasice de pantofi și sandale de la branduri celebre, precum Zee Lane, Clarks, Gant, Geox, Roberto Botella, Buffalo;
         - încălțăminte bărbați (vezi aici) - modele casual și clasice de la branduri precum Zee Lane, Clarks, Levi's, Geox, Gant, Napapijri
         - încălțăminte copii (vezi aici)



  Eu am fost interesată atât de modelele  pentru damă, cât și de cele pentru bărbați, așa că împreună cu iubitul meu am consultat paginile cu produse, în căutarea unor încălțări noi pentru primăvară. Iată câteva sugestii care v-ar putea stârni interesul:















Un comentariu:

  1. Vine vara... bine'mi pare! Sandalute. Caut sandale si de ce nu, o pereche de tenesi. Am o fustita la care ar merge o pereche de tenesi. Mreci de pont, arunc un ochi.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...