luni, 23 mai 2016

Promoții în Farmacia DONA


  Obișnuiesc să cumpăr des din farmacia Dona, pentru că prețurile mi se par un pic mai micuțe. Nu știu dacă ați observat acest aspect când ați cumpărat medicamente și demato-cosmetice de aici. Dacă până de curând nu m-am gândit la avantajele unei farmacii online, astăzi recunosc că sunt bucuroasă să fac cumpărături și de pe site-ul farmaciei Dona. Cel mai mult mă atrag pachetele cosmetice, genul acesta de promoții la branduri precum Vichy, Avene, Ivatherm, nu se găsesc decât în farmacii.


   Nu sunt prea multe de zis despre o farmacie, așa că mă rezum să vă arăt câteva oferte atractive pe care le-am găsit în farmacia online Dona. Livrarea coletului se face prin curier rapid și costă doar 10 lei. Eu n-am atins până acum pragul de 200 lei pentru livrare gratuită, dar este bine să știți și acest aspect dacă vreți să comandați ceva.




Un minunat set dermato-cosmetic pentru îngrijirea tenului, ce include loțiune micelară, apă termală și Yshteal + Emulsie cu apă termală (adică o loțiune micelară demachiantă foarte bună)



Vichy are o super-promoție, astfel că la achiziționarea oricărei creme de față, fond de ten sau produs de protecție solară vom primi cadou o apă termală. Oferta completă este disponibil AICI.

Fondul de ten Vichy Ideal Teint este foarte popular, în special în rândul persoanelor care nu au tenul perfect și se confruntă cu coșuri, pete sau acnee. Îl găsiți AICI, la prețul de 89 lei, într-o gamă variată de nuanțe + apa termală cadou.


La fel de ispititor este și Vichy Capital Soleil - BB cream cu SPF 50, disponibil și el în promoția Vichy (apa termală este foarte bună și atractivă). Este disponibil AICI, la prețul de 68 lei și mi se pare o cremă ideală pentru sezonul cald. Nivelul ridicat al factorului de protecție solară ne va proteja împotriva ridurilor și a arsurilor cauzate de soare.


Dacă obișnuiți să luați gingko-biloba sau aveți nevoie de puțin suport naturist pentru concentrare, memorare, o mai bună circulație a sângelui sau împotriva amețelilor, atunci merită să luați în cosiderare setul Alevia Gingko-Biloba 1 + 1 GRATIS. Poate fi cumpărat de AICI, la prețul de 22 lei pentru două flacoane a 30 comprimate fiecare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...