duminică, 26 iunie 2016

Cosmeticele naturale Farmona


     Ați folosit vreodată cosmetice poloneze? Vă întreb din curiozitate, pentru că s-ar putea să fi încercat mai multe decât credeți, așa cum mi s-a întâmplat și mie. Dintre brandurile din Polonia cunoscute la noi în țară se numără Avon, Bielenda, Ziaja, Eveline.
     De curând am descoperit un nou brand din Polonia, de care poate nu ați auzit până acum, dar sunt convinsă că o să vă stârnească interesul. Este vorba despre Farmona, brand a cărui misiune este fabricarea de produse cosmetice de calitate superioară, care să satisfacă din punct de vedere estetic și practic, folosind în același timp tehnologii sigure pentru mediul înconjurător. Realitatea este că în ziua de astăzi, ambalajul unui produs cosmetice ne influențează decizia de a-l cumpăra sau nu și sunt de părere că fiecare produător ar face bine să aleagă ambalaje drăguțe (sau, și mai bine, frumoase). Ambalajele de tipul ”de unică folosință, care se deteriorează rapid în timpul utilizării, ne determină să nu mai cumpărăm a doua oară cosmetice ale brandului respectiv.

     Mă întorc la cosmeticele Farmona, care m-au atras la început prin produsele de corp cu arome fructate, cu ambalaje extrem de simpatice, dar curând am descoperit că au o gamă mai diversificată de produse. Cel mai mult îmi place faptul că la baza tuturor produselor cosmetice Farmona se află ingrediente active naturale și extracte de înaltă puritate ecologică. Ingredientele active sunt selecționate cu mare precizie, combinându-se armonios pentru a asigura o îngrijire „în armonie cu natura“, adica să redea pielii echilibrul.

    Prima care mi-a plăcut este Trusa exotică pentru vacanță Tutti Frutti, un kit de îngrijire perfect pentru concediul de vară, indiferent că mergem la mare, la munte, în deltă sau oriunde altundeva. Produsele sunt în varianta mini, travel-size. Setul este disponibil AICI, la prețul simpatic de 24 lei și conține următoarele produse:
                   - Șampon cu ulei de argan și merișoare(100 ml)
                   - Cremă de mâini cu pere (30 ml)
                   - Gel de duș exfoliant cu coacăze și vișine (120 ml)


       Un alt set-cadou foarte atracttiv din colecția exotică Tutti Frutti este Pachetul Cadou cu pere și merișoare, pentru îngrijirea corpului. Setul conține Gel de duș(250 ml) și un luxuriant Unt de corp (275ml) și este disponibil AICI, la prețul de 48 lei. Perele sunt apreciate încă de pe vremea romanilor, care le numeau „stelele grădinii”, pentru gustul lor, cât și pentru beneficiul lor pentru sănătate. Dulceața senzuală a perii este completată de aroma acrișoară a merișoarelor.


     
    Pentru îngrijirea părului, am găsit Șamponul uscat pentru păr gras cu extract de urzică. Pe durata verii, transpir foarte mult și părul mi se îngrașă mult mai ușor, așa că șamponul uscat este fix ce-mi trebuie, pentru că nu vreau să fac baie în fiecare zi. N-am încercat până acum alt șampon uscat în afară de Batiste, așa că aș vrea să-l încerc pe acesta, deoarece conține doar ingrediente naturale. Este disponibil AICI, la prețul de 19 lei.


    Nu știu voi cum sunteți, dar eu în perioada asta am mari probleme cu țânțarii, dar nici alte insecte nu mă ocolesc. Când mă mușcă un țânțar, am prostul obicei să mă scarpin în zona respectivă până se înroșește și se umflă și abia după câteva zile îmi trece buba. Astfel, de mare folos mi se pare Spay-ul anti-țânțari, care protejează pielea și de mușcăturile altor insecte, precum viespi sau muște, eliminând disconfortul creat de acestea, precum mâncărimi, iritații și arsuri. De asemenea, înlătură riscul infecțiilor bacteriene și al reacțiilor alergice cauzate de aceste mușcături. Spray-ul costă și este disponibil AICI.

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...