vineri, 24 iunie 2016

Sabon: Transport gratuit în acest weekend


   Iubesc cosmeticele Sabon și de fiecare dată când am ocazia să le încerc, mă simt cu adevărat răsfățată. În mall, magazinul Sabon este favoritul meu, nu are termen de comparație în ceea ce privește aspectul, cât și produsele comercializate. De fiecare dată când îi trec pragul, am impresia că pășesc într-un tărâm de poveste, unde sute de sticluțe superbe mă așteaptă să le descopăr conținutul plăcut parfumat.

    De când am plecat din București, am devenit fidelă magazinului online, pentru că îmi este mai la îndemână și îmi oferă ocazia de a mă bucura de conținutul fiecărui colet. Site-ul are un design deosebit, acest aspect fiind reprezentativ pentru Sabon. Cât despre cosmetice, am câteva favorite pe care le-am folosit cu mare plăcere de fiecare dată. Chiar dacă nu am întotdeauna banii să cumpăr produse Sabon (care nu sunt tocmai ieftine), întotdeauna am încercat să mă bucur de acest răsfăț. Așa că am făcut economii, ori am renunțat la alte lucruri pentru a folosi șerbetul de corp sau scrub-ul favorit de la Sabon. Și nu am regretat :)

   Weekend-ul acesta, magazinul online Sabon ne asigură transport gratuit pentru orice comandă, indiferent de valoarea ei! Veste grozavă, mai ales că au o sumedenie de produse pe care merită să le încercați, mai ales acum în toiul verii, când pielea noastră are nevoie de un răsfăț pe cinste. Recomandările mele includ produse nou-lansate, cosmetice ideale pentru îngrijirea pielii în sezonul estival, așa că vă las să le descoperiți AICI!

   Colecția estivală Breeze are un design superb, ce nu duce cu gândul la mare, la cerul senin, la plaje cu nisip alb. Această colecție cuprinde produse destinate ambientului, decorării şi creării unei atmosfere plăcute acasă. Aroma produselor conţine note de iasomie, magnolie, mosc, un parfum ce transcende timpul, amintindu-ne să ne învăluim de seninătate, să-i găsim un loc oriunde, oricând. Toată Colecția Breeze este disponibilă AICI, cu prețuri cuprinse între 38 și 82lei.



     Poftă de kiwi?! Ei bine, Sabon s-a gândit să închidă în sticluțe sale aroma dulce-acrișoară de kiwi, completând-o cu aroma exotică de mango, pentru o explozie fructată perfectă pentru vară. Minunata Colecție Kiwi-Mango este disponibilă AICI și include cosmetice intens hidratante pentru corp, precum minunatul ulei de duș sau scrub-ul pentru corp. Uleiul de duș are un gramaj generos de 500 ml, iar prețul său este de 58 lei, în timp ce scurb-ul vine într-un borcan de 600 g și costă 98 lei.


    Pentru o piele fină, intens hidratată și cun un parfum senzual, vă recomand Uleiurile parfumate Sabon. Aceste esențe pentru corp se aplică după baie, în locul cremei de corp, îmbrăcând pielea într-un parfum sublim și lăsând-o catifelată. Toate uleiurile de corp sunt disponibile AICI, la prețul de 62 lei pentru un flacon de 100 ml. Pentru o aplicare este nevoie de o cantitate mică de ulei, numai câteva picături.


Pe voi ce cosmetice vă tentează din generoasa ofertă Sabon?

2 comentarii:

  1. sunt adorabile, am si eu de incercat cateva acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceva de kiwi! Parca e mai fresh, pe caldurile astea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...