duminică, 19 iunie 2016

Ultima zi de super-reduceri în magazinul Elefant

   Uriașul magazin online Elefant aniversează 6 ani de la înființare, motiv pentru care ne-a pregătit super-reduceri la mii de produse, în perioada 15-19 iunie. Din păcate, abia astăzi mi-a permis timpul să scriu pe blog, așa că mai aveți o singură zi la dispoziție pentru a profita de prețurile foarte atractive.


   Dacă nu vă permite timpul ssă răsfoiți întreaga ofertă de produse, haideți să vă arăt câteva articole la super-preț pe care merită să le luați în considerare:


   Vara, părul nostru este predispus să se usuce și să degradeze mult mai ușor, datorită temperaturilor ridicate. De aceea, în acest sezon, eu obișnuiesc să folosesc produse intens hidratante, deoarece nu-mi place ca părul meu blond să arate ca un pai uscat și să se rupă ușor. Vă recomand Setul Tigi  Re-Energize, compus din șampon și balsam, care hidratează, fortifică, oferă strălucire și energizează firul de păr. Fiecare recipient are o cantitate generoasă, de 750 ml. Setul este disponibil AICI, la prețul de 86 lei.



 Praf, căldură, transpirație, toate acestea mă fac să am mereu la mine un produs pentru curățarea mâinilor, așa că vă recomand Gelul antibacterian Baylis and Harding, cu miros de iasomie și măr. Acesta este disponibil AICI, la prețul promoțional de 7 lei.




  Pentru o piele perfect curățată, nu sar niciodată peste exfoliere, mai ales vara, când pielea se îngrașă mai ușor și transpiră mai mult. Mi-a plăcut Exfoliantul Baylis and Harding cu căpșuni și rodie, disponibil AICI, la prețul de 12 lei.




  Pentru această vară, aleg fardurile neutre, în culori pământii, pentru un machiaj natural, fresh. Dacă sunteți pe aceeași lungime de undă cu mine, s-ar putea să vă placă Paleta de farduri Makeup Revolution, disponibilă AICI, al super-prețul de 32 lei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...