vineri, 17 iunie 2016

Vreau skateboard electric!


  De când l-am văzut întâia oară, am știut: vreau skateboard electric! Această inovație mi-a căzut cu tronc și mi se pare absolut ingenioasă, chit că mi-ar pune la încercare echilibrul, în mod serios. Dar, în fapt, nu mă dau în lături de la provocări, așa că n-aș putea refuza o astfel de „jucărie”.

   Cunoscut și sub denumirea de hoverboard, smart board-ul electric este noua tendință în deplasarea urbană,  fiind atracția tuturor persoanelor. Cu siguranță ați văzut și voi o astfel de drăcie și v-a atras atenția, pentru că mi se pare ca un magnet pentru priviri. Datorită popularității ridicate , aceste mijloace de transport personal sunt fabricate din cele mai bune materiale. Lucru care justifică, de altfel, prețul destul de mare, dar sper ca în scurt timp să fie mai accesibile din acest punct de vedere.

   Carcasa Smart Board-ului este fabricată dintr-un material foarte rezistent, astfel încât să nu se  deformeze în cazul șocurilor mecanice, adică fel și fel de impacturi cu corpuri dure. De asemenea, materialul modern și calitativ împiedică pătrunderea apei sau a prafului.

   Roțile, căci acesta este sistemul de deplasare, sunt concepute pentru a rula pe foarte multe suprafețe , dar și pentru a avea o aderență foarte mare si rezistență în timp.  Motoarele, câte unul pentru fiecare roată, nu permit intrarea de praf înăuntru, fiind astfel eliminat riscul ca ele să se blocheze. Totodată, aceste motoare sunt testate pentru a fi puternice și rezistente ani de zile . Motoarele folosite la Smart Board sunt 100% electrice si nu sunt dăunătoare mediului înconjurător.

   Tu ai vrea un skateboard electric?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...