luni, 4 iulie 2016

Lichidare de stoc la Kurtmann


  Începem săptămâna cu o veste bună din partea magazinului Kurtmann (vezi aici), care a dat startul lichidărilor de stoc. Urmează o săptămână cu reduceri progresive, astfel că primul prag de reducere este de 40% și se aplică tuturor articolelor vestimentare disponibile AICI.

      Livrarea comenzilor se face prin curier rapid, la adresa indicată, și durează 1-2 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii. Costul livrării este de 15 lei, iar comenzile ce depășesc 190 lei profită de transport gratuit.
   
     Pentru ținute relaxate în aceste zile extrem de călduroase, tricourile cu imprimeu mi se par perfecte. Le prefer pe cele albe, sunt cele mai versatile, și-mi place să le port cu pantaloni scurți și fuste. Unele tricouri au mesaje amuzante, altele au imprimeuri romantice, depinde de ce anume ne dorim să purtăm. Tricourile Bershka au prețuri foarte bune și sunt disponibile AICI


     Dacă vreți să scăpați de pantaloni, cea mai lejeră alternativă sunt fustele vaporoase, fie că alegeți un model mini sau unul maxi. Preferatele mele în această perioadă sunt fustele cu flori, de aceea am și selectat aceste fustițe minunate, ideale pentru o vară toridă. Sunt disponibile AICI.


     Dacă preferați rochiile, optați pentru cele vaporoase, cu imprimeu floral, cum sunt cele de la Stradivarius de mai jos. Rochiile maxi arată bine pe corp și ne scapă de grija de a combina piesele vestimentare și de a crea o ținută. Rochiile de mai jos sunt disponibile AICI.


     Dacă obișnuiți să purtați kimonouri, atunci nu le ratați pe cele de la Stradivarius, care au acum prețuri promoționale. Eu am îndrăgit rapid aceste kimonouri, deoarecele le pot purta atât vara la plajă, cât și primăvara și toamna în ținute boho-chic. Kimonourile de mai jos sunt disponibile AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...