marți, 12 iulie 2016

Reduceri MANGO


   Mango este unul dintre puținele magazine căruia îi trec pragul atunci când ajung în mall. Țin minte că în primii ani de facultate acesta era brand-ul meu preferat și îmi cumpăram de fiecare dată când aveam ocazia câte ceva. Am haine deosebite, cu broderii sau imprimeuri florale pe care încă le mai port, chiar dacă le am de 6-7 ani. Materialele sunt de calitate, acesta este principalul secret al traiului lor îndelungat.

    De ceva timp am început să-mi cumpăr haine Mango numai online, deoarece în magazinele fizice ajung destul de rar și nu întotdeauna îmi găsesc măsura potrivită. Întâmplarea a făcut să descopăr hainele Mango în magazinul FashionDays și de atunci mă bucur de modelele frumoase la prețuri bune.

   Poate și vouă vă plac hainele Mango, așa că s-ar putea să vă intereseze reducerile mari de preț de până la 75%. Oferta completă include haine pentru femei, bărbați, dar și copii și este disponibilă AICI. Eu am făcut o selecție a favoritelor mele:




















3 comentarii:

  1. Eu nici online nu prea am avut bafta de marimile necesare, sper intr-o zi. :)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mai cumparat demult tare de la Mango. :) Am doua pulovere Mango in garderoba, unul verde oliv si unul maro.
    Sa ai o zi frumoasa!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce selectie frumoasa ai facut. Prima bluza e superba, cea bej cu broderie. xo

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...