duminică, 14 august 2016

Ce cadouri mi-am facut cand m-am mutat in noul apartament?



      Cand m-am mutat acum un an de zile intr-un apartament nou, nu am avut nevoie de prea multe lucruri, deoarece le aveam deja. Tot ce a trebuit sa fac a fost sa le transport din vechiul apartament in cel nou. Insa, m-am gandit ca totusi ar trebui sa imi fac o serie de cadouri care sa-mi fie utile in noua casa si care sa ma faca sa ma simt intr-adevar intr-o noua locuinta. Pentru asta am avut nevoie de site-ul asternuturisiprosoape.ro.

    De pe acest site mi-am cumparat trei lenjerii de pat absolut superbe. Am ales doua lenjerii de pat bumbac egiptean si una din bumbac satinat. Pentru cele din bumbac egiptean am ales imprimeuri florale  (arata incredibil de bine), iar pentru cea din bumbac satinat am ales un imprimeu mai simplu, cu forme geometrice. Va marturisesc cu sinceritate faptul ca acum locuinta mea arata incredibil de bine si chiar ma simt intr-o casa noua.


   La vechiul apartament nu foloseam cuverturi de pat , deoarece nu le vedeam rostul. Acum insa, mi-am dat seama ca ele protejeaza intr-un mod placut lenjeria de pat si dau un aer deosebit locuintei. Mi-am cumparat cate o cuvertura pentru fiecare dormitor si sunt convinsa de faptul ca am facut o alegere buna.  Pilotele si pernele de la vechiul apartament erau destul de vechi, fapt pentru care le-am aruncat si mi-am luat altele noi, tot de pe asternuturisiprosoape.ro. Somnul meu e mult mai placut si mult mai linisitit.

    A..si era sa uit. Mi-am cumparat si prosoape pentru baie si bucatarie. Sunt pufoase, absorb bine apa si nu costa mult.  O sa aleg si de acum inainte sa cumpar lenjerii de pat, cuverturi, pilote, perne si prosoape de pe acest site. De ce? Pentru ca nu mi-a dezamagit asteptarile.


Un comentariu:

  1. Foarte faine lenjeriile de pat. :)
    Felicitari pentru noul apratament!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...