joi, 29 septembrie 2016

Când femeia își strică telefonul ...

 

   Când ești femeie, ai diverse reacții atunci când telefonul se strică. În general noi, femeile, avem reacții pentru orice lucru, dar când vine vorba de telefon, situația se complică. Vă spun asta din experiență! Când mi-am scăpat telefonul și l-am auzit că face poc! de asfalt, am făcut ochii mari cât cepele. Când am văzut ecranul zdrobit în sute de bucăți, m-am gândit la superstiția bunicii cu oglinda spartă( că doar foloseam des ecranul telefonului pe post de oglindă, să retușez machiajul,  să aranjez părul răvășit). Deci a urmat spaima, spaima că mă paște ghinionul pentru cioburile rămase pe asfalt.

  Apoi, a urmat momentul în care am realizat că dincolo de superstiții și ghinion, pierdusem obiectul indispensabil al oricărei femei moderne: telefonul. Și-atunci dă-i și plângi, varsă-ți nervii, vaită-te că s-au dus aplicațiile tale, că nu mai poți verifica e-mailul, că ai pierdut contactul cu noutățile de pe Facebook și că oamenii vor crede că ți-ai schimbat numărul de telefon și că ai rupt orice legătură cu ei. Și-atunci să vedeți cum m-am transformat în drama queen, ca și când viața mea socială ajunsese la un punct de răscruce.

   Noroc că a urmat clipa de luciditate și creierul meu de femeie descurcăreață mi-a semnalizat că am nevoie de un telefon nou, cât mai rapid. De un smartphone, desigur, că doar așa pot avea acces la toate aplicațiile dorite și programele ce mă ajută să-mi îndeplinesc taskurile până la sfârșitul zilei. Luciditate, cu luciditate, uite-așa mi-am amintit de Blogatu, unul dintre bloggerii mei preferați, care mai nou are un site super-mișto numit Testarea, unde realizează destul de des câte un review detaliat, cu video atașat, pentru diverse telefoane și tablete apărute pe piață.

   Și uite că ajutorul mi-era la îndemână, că nouă femeilor ne place să găsim soluții rapide pentru orice problemă. Am urmărit toate clipurile lui Blogatu cu atenție, că el oferă atât de multe detalii legate de produse , încât mi-e greu să țin pasul cu el. De fiecare dată am urmărit videoclipurile pe canalul de youtube Testarea, apoi am intrat și site, să citesc cu atenție prezentarea scrisă, pentru ca nu cumva să omit cele mai importante detalii ale unui telefon performant. Chestia este că nu mă prea pricep la telefoane, așa că prezentările lui m-au ajutat mult, pentru că sunt detaliate, pe înțelesul tuturor și, mai ales, oneste.

   Adevărul este că voiam un smartphone bun și nu foarte scump, pentru că toată situația m-a luat pe nepregătite și nu aveam prea multe economii. Într-un final m-am decis, destul de greu, după ce am urmărit de câteva ori prezentarea smartphone-ului Allview P8 eMagic :


   N-am mai avut niciodată un smartphone de la o firmă românească, dar am văzut la Blogatu că Allview chiar produce telefoane și tablete calitative, la prețuri convenabile. Așa că mi-a surâs ideea să-mi iau un smartphone low-budget cu caracteristici grozave și să mă coste mai puțin decât aveam stabilit. Prețul de 899 lei este unul prietenos pentru un smartphone fiabil.

   La capitolul telefoane nu sunt foarte pricepută, așa că nu pot spune prea mult despre funcțiile smartphone-ului P8 eMagic. Însă filmulețul de prezentare de mai sus este foarte detaliat, mai ales dacă sunteți familiarizați cu termenii respectivi. O să vă spun ce m-a convins pe mine să aleg acest smartphone Allview:
     - în primul rând, calificativul primit de la Blogatu, recomandarea lui de a-l achiziționa fără regrete; așa că am mers la sigur în privința aceasta
    - aspectul telefonului, finuț, elegant, cu o carcasă drăguță și cu un display mare
    - faptul că este dual sim
    - funcția de turbo download
    - camera principală are o rezoluție grozavă pentru necesitățile mele, de 13MP (are activă și funcția de fotografiere la zâmbet)
    - memorie mare plus posibilitatea de a atașa un slot card cu o memorie de până la 128 GB
    - meniul prietenos, ușor de folosi

   Ia uitați ce frumos este smartphone-ul Allview P8 eMagic, acum chiar mă bucur că am scăpat vechiul telefon din mână (că tot vă spuneam că femeile au fel și fel de reacții):



2 comentarii:

  1. Eu folosesc un Samsung. Si eu il folosesc pe post de oglinda cateodata. :))) I-am spart ecranul de curand, are trei crapaturi pe el, dar habar n-am cand l-am spart. Intr-o zi am descoperit ca are aceste trei crapaturi pe ecran, dar sa mor daca tin minte cand si cum l-am scapat pe jos si s-a spart. Poate s-a spart in geanta, in contact cu cheile de la masina sau casa, nu stiu, habar n-am. In fine, functioneaza la fel ca inainte, crapaturile alea nici nu sunt foarte vizibile, asa ca o sa-l mai folosesc o perioada, deocamdata nu ma gandesc sa-l schimb.

    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...