vineri, 30 septembrie 2016

Noutăți de toamnă de la BrandCircus



     Unul dintre magazinele mele preferate este outletul BrandCircus, pe care îl urmăresc aproape zilnic, deoarece stocurile sunt actualizate des și pe site apar constant articole noi, la prețuri foarte bune. În secțiunea Noutăți(vezi aici) găsim produse adăugate recent; așa îmi este cel mai ușor să urmăresc magazinul și să nu scap ceva interesant.

    Nu sunt o adeptă a prețurilor exagerate, mai ales când vine vorba de obiecte care se deteriorează în timp sau de care mă pot plictisi repede. De asemenea, este o alternativă de shopping perfectă pentru persoanele cumpătate sau pentru cele cu un venit mai mic, așa că vi-l recomand cu încredere, din proprie experiență. Produsele vin cu eticheta originală și nu sunt purtate.

   Livrarea rapidă prin curier durează 1-2 zile lucrătoare, iar costul livrării este de 15 lei. Pentru comenzile cu valoarea peste 180 lei, livrarea este gratuită.

    Noutățile BrandCircus sunt perfecte pentru această toamnă. Mai jos am selectat câteva articole tare frumoase (găsiți link spre pagina produsului sub fiecare fotografie):















2 comentarii:

  1. Dragute, imi plac botinele, cizmele, puloverul ala gri cu umerii goi de la Pull & Bear, dar si fusta din aceeasi poza.
    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...