miercuri, 26 octombrie 2016

Ghete și cizme pentru sezonul toamnă-iarnă


     Cine nu și-a cumpărat până acum încălțăminte pentru sezonul toamnă-iarnă nu are de ce să-și facă griji, mai ales că multe magazine online își înnoiesc în permanență stocul cu modelele foarte frumoase. În funcție de necesități, putem alege între ghete joase, ghete cu șiret, botine cu toc, cizme sau cizme tip UGG. De asemenea, prețul este un factor decisiv în alegerea încălțărilor, dar nu vă zgârciți atunci când vine vorba de o pereche de bună calitate ori de una care vă place la nebunie. Avem destule griji și probleme pe cap, așa că un mic răsfăț ne va face viața un pic mai frumoasă.

     Magazinul online dePurtat tocmai a lansat noua colecție de încălțăminte pentru toamnă-iarnă, pe care vă recomand să o studiați cu atenție, deoarece modelele sunt foarte reușite. Foarte popular în rândul iubitoarelor de cumpărături online, magazinul dePurtat aduce în permanență colecții noi, atractive, în pas cu ultimele tendințe, oferind calitate la prețuri convenabile.


   Ghete joase
   Cele mai comode încălțări pentru sezonul rece sunt ghetele joase, eu am câteva perechi și sunt tovarășele mele de drum lung. Când vremea este rece, pun accentul pe confort, de aceea  renunț la tocuri în favoarea ghetelor joase. Sunt ideale pentur ținutele casual, atunci când îmbraci o pereche de jeans, un pulover călduros și ești gata să ieși din casă. De asemenea, îmi place să le încalț și în zilele de nostalgie după vară, când mă încumet să asortez puloverul gros cu o fustă cu model floral.
   Dacă ești în căutarea unor ghete mai speciale, optează pentru un model cu detalii, precum ținte, catarame sau franjuri. Mai jos sunt câteva modele interesante:







  Ghete cu șiret
  Chiar dacă fac parte din categoria ghetelor joase, am separat ghetele cu șiret, deoarece ele au un farmec aparte, având un aspect mai masculin. Cel mai mult îmi place faptul că aceste ghete pot fi ajustate cu ajutorul șireturilor, astfel încât să arate perfect în picior. Îmi place și tocul jos, cât să te înalțe puțin, dar și felul în care aceste ghete arată alături de jeans și o cămașă în carouri.





   Botine cu toc
   Puțin mai curajoase sunt botinele cu toc, care arată foarte frumos în picior și mi se par extrem de versatile. Tocul de înălțime medie înalță frumos corpul, iar formatul în sine al acestor încălțări îmi place mult de tot. Le prefer pe cele cu botul un pic alungit, pentru a oferi piciorului o formă frumoasă.
 





     Cizme
     Cizmele sunt încălțările de toamnă ce acoperă o bună parte a piciorului și există fel și fel de modele, cu toc, talpă joasă sau platformă. Cizmele pot fi purtate atât cu pantaloni, cât și cu fuste sau rochii.





2 comentarii:

  1. Foarte faine, imi plac majoritatea.
    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...