sâmbătă, 29 octombrie 2016

Noutăți cosmetice în magazinul Elefant


     Este ultima zi din săptămână, zi perfectă pentru puțin răsfăț. Am noutăți cosmetice interesante pentru voi, pe care le-am descoperit în magazinul online Elefant, doar-doar vor mai alunga puțin din monotonia de început de noiembrie. În nostalgia verii, unele dintre noi au început să folosească din nou produse autobronzante, însă eu am norocul ca bronzul să reziste bine pe piele, plus că în ultima perioadă am umblat mai mult înfofolită. Mi-e gândul mai mult la culori dulci pentru o toamnă mohorâtă, la farduri colorate și rujuri care să îndulcească puțin ploaia ce se aude ropotind pe străzi și bulevarde.

   Punctul forte al Elasticelor de păr Invisibobble constă în forma de cordon telefonic. Înfășurat in jurul tuturor tipurilor de păr, acest elastic inovator redistribuie presiunea în jurul circumferinței cozii în mod inegal, permițând astfel părului să fie ținut perfect strâns, fără urme. Partea bună este că atunci când elasticul se lărgește, îl introducem în apă fierbinte și revine la forma inițială. Setul de trei elastice de păr este disponibil AICI, la prețul de 14 lei.

   Iată și un review detaliat al acestor elastice de păr:


   Trusa corectoare W7 Camouflage Kit este soluția perfectă și accesibilă pentru un machiaj fără defecte, deoarece acoperă imperfecțiunile, petele și cearcănele . Este disponibilă AICI, la prețul promoțional de 16 lei.


   Pentru colorarea buzelor mi-a atras atenția Creionul de buze Max Factor - nuanța 04 Pink Princess. Acest creion este o alternativă a rujului de buze clasic, cu mențiunea că are o rezistență mai îndelungată. Creionul este disponibil AICI, la prețul de 33 lei.



   Mascara Lancome - Hypnose Waterproof  controlează volumul genelor, fiind un rimel pentru volum rezistent la apă. Este prevăzut cu o perie supradimensionată ce ofera până la de 6 ori mai mult volum genelor. Este un produs high-end potrivit persoanelor cu gene subtiri. Este disponibil AICI, la prețul de 110 lei.


   Fardul de obraz L'Oreal Paris Le Blush True Match este îmbogățit cu pigmenți luminoși pentru o culoare cu 30% mai sofisticată și intensă. Puțină culoare în obraji nu strică, mai ales în acest sezon. Mi-a plăcut mult nuanța Nectarine, disponibilă AICI, la prețul de 33 lei.



   Paletele de farduri W7 Natural Nudes sunt absolut perfecte și sunt convinsă că le-ați văzut și voi peste tot, pentru că sunt foarte populare. O astfel de paletă conține 12 nuanțe neutre de farduri perfecte pentru acest sezon, plus o pensulă dublă pentru aplicarea fardului pe pleoape. Favorita mea estePaleta Beat it, disponibilă AICI, la prețul promoțional de 29 lei:


Un comentariu:

  1. Sunt foarte dragute, imi plac toate.
    Eu de curand nu mi-am luat prea multe produse de machiaj, dar mi-am luat mai multe produse de ingrijire -- sampon si balsam cu ulei de argan, detangler pentru par L'Oreal, crema de ochi, unt de corp, crema de picioare, sapunuri handmade, un gel de dus L'Occitane, gel pentru maini, si alte cateva.

    Sa ai o saptamana frumoasa!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...