vineri, 11 noiembrie 2016

Modele noi de ghete și bocanci la Miniprix


    Dacă aș putea, colecția mea de ghete de toamnă s-ar îmbogăți în fiecare zi cu câte un model nou. Oricât de mult iubesc vara, ador să sar în ghete, să le scot la plimbare prin frunze îngălbenite îmbrățișând asfaltul. Îmi plac ghetele pentru că mi-e ușor să le asortez ținutelor mele, indiferent dacă aleg să port pantaloni sau fuste, plus că arată și foarte bine în picior.

   Prefer ghetele joase și bocancii, sunt cele mai comode încălțări. Asta este ceea ce caut eu toamna la o pereche de încălțări: confort. Dacă afară este frig sau plouă, îmi doresc ca ultima mea grijă să fie confortul, așa că evit încălțările cu toc înalt atunci când vremea este urâtă. Chiar dacă bocancii au un aspect mai masculin, prefer să-i combin cu fuste sau rochii, în timp ce ghetele sunt prima opțiune la ținutele casual ce includ pantaloni sau jeans.

    Încălțăminte de calitate și la prețuri accesibile găsesc mereu la Miniprix. Când zic de calitate mă refer la ghete din piele naturală lucrate foarte bine, produse de branduri cunoscute din întreaga Europă. Cumpăr de aici și pentru că modelele sunt limitate și nu risc să le văd prin toate magazinele din mall sau în cele de cartier, air prețurile chiar nu au concurență, cel puțin din experiența mea de până acum.

   Cum joia cei de la Miniprix actualizează stocurile cu modele noi, azi de dimineață m-am trezit față în față cu o sumedenie de modele superbe de ghete și bocanci confecționate din piele naturalăf, pe care vreau să vi le arăt și vouă:









Un comentariu:

  1. Imi plac aia negri din dreapta, din prima poza. Cei maro arata usor distressed pentru gustul meu, ii prefer mai sleek.
    Sa ai un weekend grozav!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...