luni, 23 ianuarie 2017

Ziua cosmeticelor la preț redus

sursă foto: makeupbyazadig.fr

         Începem săptămâna frumos, parfumat, cu reduceri simpatice la produsele cosmetice și de machiaj din magazinul online Elefant. În ultima perioadă, stocul de cosmetice este actualizat constant, de aceea apar mereu produse noi, foarte interesante, la prețuri bune. Tratament de frumusețe pentru monotonia zilei de luni reprezintă această Beauty Day cu reduceri consistente.

     Eu am nevoie de un fard de pleoape sau o mini-trusă în culori neutre, plus de o loțiune de corp intens hidratantă și un ulei pentru părul uscat. Părul meu s-a deshidratat teribil în acetse luni de iarnă, de aceea am nevoie de un tratament intensiv pentru a-l repara. Din fericire, oferta de cosmetice pentur îngrijirea părului este foarte variată pe Elefant.ro, așa că mai greu mi-e să decid ce anume să cumpăr. 

   Pe lângă cosmeticele de mai sus de care am neapărată nevoie, mi-au mai făcut ochi dulci câteva produse, pe care le puteți vedea în lista de mai jos:


1. Un produs high-end pentru unghii este Lacul de unghii Guerlain La Petite Robe Noire, care pe lângă ambalajul deosebit are un finish superb și o acoperire perfectă. Mi-a plăcut în mod deosebit nuanța roz-bonbon Pink Tie, disponibilă AICI, la prețul de 75 lei.
sursă foto: nails.annagorelova.com


   Mi-au plăcut și nuanțele Lacului de unghii Max Factor Glossfinity, o ojă cu un finish lucios, ce promite o rezistență pe unghie de până la 7 zile. Nuanțele neutre sunt alternativa lacului strident de mai sus, iar cele de la Max Factor mi se par frumoase foc. Le găsiți AICI, la prețul de 20 lei pentru o sticluță de 11 ml. 
sursă foto: photojenn.co.uk


   O alternativă a rujurilor și luciurilor este Balsamul de buze L'oreal Infallible Sexy Balm, un balsam-gel cu o textură ușoară, îmbogățită cu pigmenți micro pulverizați pentru o culoare intensă. Acest balsam revoluționar promite o hidratare intensă a buzelor, de până la 12 ore. Este disponibil AICI, în 6 nuanțe frumoase, la prețul de 25 lei. 
sursă foto: thoushaltnotcovet

^sursă foto: budgetbeautyblog.com


    Buze frumos colorate promite și Luciul de buze high-end Lancome Juicy Shaker, care are o textură lejera și este foarte ușor de aplicat. Se vede transparent pe buze, cu o tentă ușoară în funcție de fiecare nuanță. Are o nouă formulă bifazică ce colorează și hidratează în același timp (ulei și pigment). Fiecare nuanță are câte o culoare și un gust diferit de fructe. Este disponibil AICI, în 10 nuanțe delicioase, la prețul de 83 lei.
^sursă foto: misssunshinesparkle.blogspot.ro
^sursă foto: thebeautylookbook.com


     Pentru hidratarea corpului mi-a atras atenția Serul-cremă regenerant Bielenda, o cremă dedicată îngrijirii de zi cu zi a corpului. Datorită formulei sale bogate, este potrivit tuturor tipurilor de piele, în special persoanelor cu pielea uscată sau deshidratată. Formula bogată îl face ușor de aplicat, se absoarbe rapid, lăsând pielea hidratată și parfumată discret. Acest ser-cremă este disponibil AICI, la prețul de 15 lei pentru un tub de 200 ml, în trei arome diferite: măsline verzi și iaurt, miere și lapte de capră, fulgi de ovăz și ulei de semințe de in.


   Tratamentul pentru păr Matrix este cel care mi-a atras cel mai tare atenția, în general la saloane de coafură am mai premit tratamente cu produse cosmetice de la Matrix. Acest tratament este disponibil AICI, la prețul de 43 lei pentru un flacon generos de 500 ml, prevăzut cu pompiță de dozare, valabil în trei variante:
        1. Kick Up - tratament cu proteine ce ajută la fortifierea părului fragil, ce a fost deteriorat în urma factorilor chimici, termici sau a fost supra-expus stresului zilnic
        2. Correct It - tratament cu ceramide pentru păr deteriorat și fragil, ce oferă protecție părului, lăsându-l hidratat si moale la atingere
        3. Slim Down - tratament cu lipide pentru netezirea părului indisciplinat, ce protejează împotriva umezelii și reduce aspectul creț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...