sâmbătă, 6 aprilie 2013

Review: Mascara Volume Build Oriflame



    De-a lungul anilor, am avut ocazia să testez mai multe rimeluri Oriflame și, per ansamblu, pot spune că sunt mai mult decât mulțumită de aceste produse de machiaj, pe care le-am găsit mereu la oferte atractive.
    Rimelul Volume Build l-am primit de curând pentru testare, însă nu m-am grăbit să vin cu impresii decât după câteva utilizări, pentru a nu-mi face o opinie eronată despre el. Și revin cu vești bune: este un nou rimel marca Oriflame care îmi place!

    Trebuie să recunosc că cel mai mult m-a încântat periuța sa, pentru că sunt adepta periuțelor clasice, chiar dacă și cele mai moderne, din plastic, sunt foarte bune pentru aplicarea rimelului pe gene. Eu, însă, m-am bucurat că nu am scos din tub o periuță de plastic, ci una deasă, cu foarte mulți perișori- megabrush.
    La acest rimel am constat o foarte bună rezistență pe gene, până la câteva ore, iar produsul nici nu se întinde și nici nu curge, chiar dacă nu are o formulă waterproof. Volume Build este un rimel pe care îl pot folosi fără probleme și fetele care obișnuiesc să iasă noaptea în oraș și își doresc un machiaj intact până se întorc acasă.

     Personal, îmi plac genele frumos conturate, care să nu arate încărcat- optez pentru un aspect mai natural al genelor. O singură aplicare a rimelului este suficientă pentru ca genele să fie frumos conturate și evidențiate. Pentru machiajul de seară am recurs și la o aplicare dublă, dar mai mult în colțul ochilor.


     Rimelul este foarte intens, culoarea accentuează frumos ochii, ceea ce este un alt punct forte al rimelului. Cu toate acestea, deși promite să ofere volum genelor, eu consider că mai degrabă alungește genele, decât să le ofere volum. Desigur, eu sunt mulțumită de cât de mult le alungește, iar pentru cine dorește mai mult volum, presupun că se poate recurge la aplicarea mai multor straturi de rimel.



     O bilă neagră pentru rimel ar fi că nu prea definește fiecare geană în parte, ci le unește ușor, de aici rezultă și problema volumului. Cu toate acestea, în funcție de metoda fiecărei femei de aplicare a rimelului, există posibilitatea ca genele să nu se unească după aplicare, însă eu așa am pățit de fiecare dată. Menționez că nu le unește foarte mult, cât să confere aspectul de ”piciorușe de păianjen”.



     Per ansamblu, rimelul Volume Build a fost o experiență plăcută pentru mine, am să îl folosesc până se consumă cu aceeași plăcere ca și până acum. Prețul produsului este unul mic (24 lei), însă în cataloage îl veți găsi la ofertă la prețuri chiar mai mici. Și, făcând raportul preț-calitate, vă garantez că merită fiecare bănuț, pentru că își face bine treaba pentru prețul scăzut pe care îl are.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...