luni, 10 iunie 2013

Surpriza SABON


     Dacă vă amintiți, la sfârșitul lunii mai m-am înscris la un concurs de reciclare organizat de Sabon, cu acest tutorial: borcănașe reciclate. La câteva zile, am avut marea bucurie să fiu desemnată câștigătoarea unuia dintre premii. Desigur, premiul a venit foarte repede, așa cum deja eram obișnuită, atunci când am mai plasat comenzi pe site.
    Vă spun cu sinceritate că nu am știut la ce să mă aștept, însă nu am fost deloc dezamăgită, deoarece pe unele dintre produse le-am mai folosit cu drag în trecut și a fost o încântare să le găsesc în pachet. Despre produsele Sabon sora mea a scris mai multe articole, pe care le puteți citi pe blogul ei, dacă sunteți interesați de aceste produse. Ideea este că produsele de la această firmă pe care le-am utilizat- și au fost multe și diversificate- au fost pe palcul meu, grație texturilor fine, mirosurilor suave, cât și ambalajelor speciale. Prima dată când am cumpărat un produs, a fost datorită ambalajului, dar după prima folosire am înțeles că ambalajul face doar cinste conținutului.
      Cadoul meu a conținute câteva produse minunate:
               - Ulei de duș cu ghimbir & portocală
               - Exfoliant pentru corp patchouli, lavandă &vanilie
               - Cremă de corp cu ghimbir & portocală
               - Cremă hidratantă pentru față cu lanvandă și trandafir
               - Linguriță pentru exfoliant
    
    Produsele au venit frumos ambalate, într-o cutie Valentine medie, legată cu fundă albă.
    Cu această ocazie, vreau să le mulțumesc celor de la Sabon, încă o dată, pentru acest premiu deosebit! Voi folosi produsele cu mare plăcere!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...