sâmbătă, 3 august 2013

Costume de baie cu imprimeuri

     Vara încă nu s-a încheiat, chiar dacă mulți tind să creadă acest lucru numai pentru că a început luna augutst. Adevărul este că abia după jumătatea lunii iulie vara a început să se facă simțită cu adevărat. În plus, cei mai mulți dintre români își planifică concediile în luna august, sau în septembrie, când prețurile la mare se mai domolesc.
    Așadar, nu este timpul trecut să ne alegem costumul perfect pentru mare! Dacă nu vi l-ați găsit încă, vă voi oferi o sursă de inspirație. Poate vă amintiți că acum puțin timp v-am vorbit despre costumul de baie alb- aici puteți găsi mai multe detalii.

    Toate costumele de baie de mai jos le puteți găsi accesând link-urile colorate de sub fiecare imagine; eu am făcut o selecție de câteva costume întregi și din două piese, cu imprimeuri simpatice, care mi-au plăcut tare mult:










  Vă plac aceste modele colorate, cu imprimeuri vesele? Sau le preferați pe cele simple, într-o singură culoare?
   Ce costume de baie v-ați ales pentru vacanța de anul acesta?
   

Un comentariu:

  1. Primul si ultimul imi plac tare de tot.Le-as purta incantata!

    Am ales pentru acest an, adica am primit cadoou :)), un costum in doua piese, cu imprimeu floral, pe nuante de alb si albastru...

    Pupicei, Catalina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...