joi, 31 octombrie 2013

The Walking Dead


    RO: 
        Hey, ce faceți? V-ați pregătit costumațiile pentru petrecerea de Halloween?
       Cu ajutorul surorii mele, Aurora, am reușit să mă transform într-un zombi. Inspirația a venit, desigur, de la serialul nostru favorit The Walking Dead.  Deși nu mă dau în vânt după personaje înfricoșătoare, astăzi m-am lăsat dusă de val. Ședința de machiaj a fost tare amuzantă, lucrul în echipă a dus la ceea ce vedeți. Vă place rezultatul?
    Dacă încă nu v-ați decis asupra costumului potrivit, atunci vă doresc multă inspirație . Și petrecere frumoasă, fără vărsare de sânge :D
    Happy Halloween! Bu-hu-huuuuu

*****



      EN:
      Hey, how are you, my dears? Have you prepared the costumes for the Halloween party?
      With my sister, Aurora, I managed to turn myself into a zombie. Inspiration came, of course, from our favorite TV series, The Walking Dead. May Daryl Dixon hunt me :))
      Although I'm not keen on scary characters, today I got carried away. Make-up session was really fun, the teamwork resulted in what you see. What do you think about my make-up? Do you like it?
     If you have not yet decided on the perfect costume , I wish you a lot of inspiration.
     Happy Halloween! Bu-hu-huuuuu















4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...