vineri, 15 noiembrie 2013

Tinuta zilei: Paltonul galben


    De curând am bifat unul dintre lucrușoarele de pe lista de dorințe pentru această lună. Am primit hăinuța galbenă de pe SheInside.com, pe care mi-am comandat-o în jurul datei de 20 octombrie. De la început mi-a plăcut nuanța de galben- sunflower, care este la fel de frumoasă și în realitate.
    Când am comandat hăinuța, a costat cam $39 de dolari, însă acum este la reducere, la numai $27, așa că o găsiți aici, dacă vă interesează, disponibilă în toate măsurile. Eu mi-am ales măsura S, dar este cam mică și nu o pot purta cu un pulover mai gros pe dedesubt. În plus, mă așteptam să fie mai groasă, însă este o hăinuță subțire, care poate fi purtată în zilele mai calde de primăvară și toamnă. Dacă vă așteptați să fie un paltonaș gros de iarnă, e bine de știut că nu este deloc așa. Un alt minus ar fi materialul, care nu este lână, ci un material moale care are aspect de pluș.
   Dat fiind faptul că îmi este mică, se deschis într-unaa închizătorile tip moș-babă, așa că voi merge la mercerie să cumpăr un fermoar, deși cred că o să o port mai mult deschisă, ca să nu mă strângă. Îmi plac buzunarele ascunse si fundita jucăușă. Ador culoarea, mai ales că îmi doresc de ceva timp o haină în această nuanță.
   Am completat ținuta cu o rochiță albă din dantelă, ghete bleumarin din piele întoarsă și o mini-poșetă împletită.






4 comentarii:

  1. Superba tinuta! M-as avanta si eu sa comand paltonasul daca nu mi-ar trebui unul mai gros.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult croiala paltonasului, la fel si culoarea; pacat ca nu e mai grosut :( Oricum sunt convinsa ca o sa iesi in evidenta in marea de paltonase in culori inchise care au inceput sa defileze deja prin oras din cauza temperaturilor scazute de saptamana asta. Sa-l porti sanatoasa & keep warm!
    P.S Sper sa nu te superi pentru sugestie, dar mi-ar fi placut si o poza in care sa se vada rochita mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Paltonașul e deosebit. Are o culoare puternică, veselă și care captează atenția, iar modelul e frumos. Să îl porți în continuare cu plăcere !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...