sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Wishlist de noiembrie


     Recunosc că nu mă gândesc cu drag la iarnă! Nu zic că nu e frumos să privești ninsoare pe geamul casei sau să faci bulgări  pufoși de zăpadă, însă iarna nu vine numai cu bucurii, ci și cu zile reci, nopți geroase, năsucuri roșii și buze crăpate. 
    Pentru luna noiembrie, lista de dorințe include câteva obiecte vestimentare care nu sunt tocmai potrivite pentru venirea iernii, însă vremea frumoasă de afară mă face să nu îmi doresc haine groase.


    Hăinuța galbenă mi se pare tare simpatică, cu fundița aplicată și buzunare ascunse. Culoarea mi se pare potrivită pentru toamnă, însă poate o voi putea purta și iarna, cu un pulover mai gros pe dedesubt, pentru a da puțină culoare peisajului alb. 
    Am pus ochii pe o poșetuță verde, cu aspect vintage, care mi se pare foarte drăguță și ușor de asortat. 
    Colierul mi-a plăcut, inițial, în varainta roz, însă am optat pentru verdele-albăstrui în cele din urmă. Îmi plac colierele în acest gen, vin foarte frumos cu bluză, pulover sau rochie, reușind să scoată ținuta în evidență.



     Deși nu e vremea propice, am pus ochii pe o rochie bandage tare simpatică, de culoare verde-mentă. Nu știu dacă să mi-o comand sau nu, dar cert este că mi-o doresc și mă duce cu gândul, firește, la vara :))




    Ca să fiu ”serioasă”, am pus pe listă și o hăinuță mai groasă, pastelată, cu detalii din blăniță artificială. Mi se pare minunată, aș putea să o combin cu aproape toate hainele din dulapul meu. În plus, chiar dacă suntem la început de noiembrie, eu îmi doresc să port haine vesele, în culori calde, pentru a scăpa de monotonia acestui sezon.
    Am găsit și două pulovere în tonuri de roz, unul dintre ele este în dungi roz și beige, iar celălat roz deschis. Mi-am decorat două băscuțe cu ciucuri roz din blană articială, așa că am căutat pulovere cu care aș putea să le asortez.
    Ca accesorii, mi-au mai plăcut o brățară  cu trandafirași roz  de rășină și o simpatică curea roșie cu fundiță.



  În materie de cosmetice, mi-ar plăcea să testez noua gamă Gerocossen, Argan Line. În trecut, am fost mulțumită de aceste cosmetice, așa că mi-aș dori un șampon și un balsam care să-mi asigure protejarea și hidratarea părului pe parcursul anotimpului rece.

   Îmi doresc și niște lacuri de unghii mai colorate și vesele. Nu-i așa că cele de mai sus, de la Sephora by OPI sunt drăguțe foc?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...