sâmbătă, 22 martie 2014

Primăvara pășim în pantofi noi, în cuplu

   Primăvara ne admiră, pe mine și pe partenerul meu de viață, amândoi încălțați în pantofi frumoși, ce ne poartă pașii pe aleile pietruite, sub copaci proaspăt înfloriți, într-un anotimp care face și iubirea să înflorească. Iar încălțările sunt magice, pentru că în loc să mergem parcă pășim în ritm de dans, conduși de dulcea muzică a dragostei.
   Mi-am încălțat cu dragoste noii pantofi, i-am ales cu mare atenție, pentru că am vrut să fie cartea mea de vizită. Cum sunt eu, ce îmi place să fac, cum îmi trăiesc viața, ce iubesc? Uită-te la pantofii mei și ei îți vor spune! Firavă la trup, visătoare, o fire boemă pentru care primăvara este o poveste, o odă a iubirii, mi-am ales pantofii din piele cu fundițe, delicați ca și mine. Acești pantofi cu aer retro vor fi prietenul meu de suflet, mereu aproape, împărtășind cu ei cele mai frumoase momente din viață, cele mai calde îmbrățișări ale iubirii, cele mai dulci sărutări. Botul rotund și îngust se potrivește piciorușelor firave, cărora tocul gros le va da stabilitate și le va face să nu tremure. Am pregătit pentru ei cele mai frumoase rochii de primăvară: rochii din bumbac cu flori de mac, rochii polka-dot ce emană veselie, dar și rochii boeme, retro, ce se revarsă în volane de broderie și dantele.


  
    Iar ție, dragul meu, ți-am pregătit cei mai frumoși mocasini, să-ți încalțe picioarele cu care pășești în viață alături de mine. Și ție îți plac vremurile apuse, când iubirea încă mai reprezenta o valoare, iar îndrăgostiții se plimbau braț la braț, purtați de sentimentul de dragoste în cele mai minunate tărâmuri. Ne vom asorta pașii pentru că și sufletele noastre sunt la fel, suflete-pereche, iar tu vei purta mocasini din piele întoarsă gri, cu botul perforat, cu aer retro.
    Ce cuplu frumos, va spune lumea. Noi ne vom privi unul pe altul în ochi, păstrând un secret neștiut de alții: pantofii noștri sunt magici, nu doar minunați, pașii noștri s-au intersectat pentru că pantofii mei au fost atrași de ai tăi, potrivindu-se perfect. Și de atunci am rămas împreună, și noi și ei!
   Tu vei păși în pantofi, în cuplu, în primăvara aceasta?


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...