duminică, 9 martie 2014

Tendințe primăvară-vară 2014: The Shift Blouse

 
 
   Nu știu cum se face, dar multe dintre tendințele vestimentare ale noului sezon mi se par extrem de versatile și de feminine. Dacă în alți ani multe dintre hainele prezentate pe podiumurile marilor case de modă erau greu de purtat pe stradă, pentru primăvara-vara 2014 majoritatea mi se par decente și deloc extravagante.
   Astăzi am să vă prezint una dintre tendințele favorite ale designerilor: The Shift Blouse. Nu am găsit un corespondent în limba română, însă această bluză este considerată a fi extrem de chic, fiind prezentată în fel și fel de combinații, de la pantaloni skinny cu croi masculin, la fuste mini ori fuste tea (de lungime midi, cu croială A-line).
    Bluza shift are o croială foarte simplă, dar în ciuda acestui lucru, ea are un aspect sofisticat, fiind o versiune mai aparte, feminină și elegantă a clasicului tricou. Bluza se remarcă prin materialele aparte, cu fel și fel de imprimeuri, precum și prin mânecile largi, de lungime medie, până aproape pe cot.
    Spre deosebire de alte bluze, shift blouse are o croială boxy, care nu urmează liniile corpului, însă reușește să creeze un aspect dulce și versatil. Eu am reușit să găsesc mia multe modele de astfel de bluze în magazinul online FrontRowShop, care comercializează articole și accesorii vestimentare puțin mai extravagante, pe care le găsim un pic mai greu în magainele fizice.
    Dacă vă place acest tip de bluză, nu vă fie teamă să alegeți modele mai colorate, ori cu imprimeuri mai încărcate. Mie mi-a plăcut primul model, cel cu paiete, dar și cele tartan mi se par destul de interesante .
    Vouă cum vi se pare această tendință primăvară-vară 2014?  În ce combinații ați purta bluza shift?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...