joi, 24 iulie 2014

Comandă bijuterii ByAlya.com


  Sunt o maniacă a bijuteriilor! Și chiar dacă nu-mi permit modele foarte scumpe, îmi place să-mi achiziționez gablonțuri, în diverse modele și culori, pe care să le asortez ținutelor mele. Principalele bijuterii care îmi plac și pe care le port cu plăcere sunt cerceii și brățările, motiv pentru care niciodată nu ies din casă fără cercei la urechi, în timp ce pe brățări nu mai știu pe unde să le pun.
   De magazinul de bijuterii ByAlya (click aici) am auzit prima oară în primăvară și am tot urmărit noile modele, având în cap câteva favorite. Și cum am simțit nevoia să mă răsfăț un pic, acum puâin timp am plasat o primă comandă, optând pentru o pereche de cercei și o brățară. 


   Cerceii mi se par deosebit de eleganți și îi văd asortați la o rochie neagră deosebită. Din păcate, eu nu prea port negru și singurele două rochii negre pe care le am sunt mult prea urâte pentru acești cercei minunați! DE când i-am primit, îi țin în cutiuță, îi mai probez, îi mai admir, apoi îi pun la loc. Sunt destul de mari și de grei pentru că, așa cum se poate observa din fotografii, baza lor este din metal. Momentan, nu mai sunt disponibili pe site, însă sunt multe modele de cercei(click aici) foarte, foarte frumoase. 






    Pe lângă cercei, mi-au rămas ochii la o brățară tip cătușă, confecționată din plastic transparent și decorată cu câteva cristale strălucitoare. De obicei, îmi plac brățările solide, circulare, pe care le port câte două-trei deodată, dar pur și simplu mi-a căzut cu tronc acest model de brățară (click aici). Eu am luat-o la preț întreg, însă acum este disponibilă cu o reducere atractivă. 
   Ce ar trebui să știți dacă vă place și vouă ceva și ați dori să plasați o comandă este faptul că transportul este gartuit pentru comenzile ce depășesc valoarea de 200 lei, iar pt comenzile mai mici, taxa de livrarea este de 20 lei. Produsele ajung foarte, foarte repede și sunt livrate de către firma de curierat Fan Curier. Bijuteriile sunt livarte în cutii elegante, cu sigla ByAlya.     






3 comentarii:

  1. cat de frumosi sunt cerceii verzi! sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cerceii sunt superbi! Si bratara la fel! <3
    Eu as purta cerceii si cu o rochie alba, cred ca merg bine :)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar wow! Îmi plac foarte mult :)
    Să le porți cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...