miercuri, 9 iulie 2014

Papetăria cu zâmbete


Îmi pare c-a trecut o veșnicie
de când nu am mai scris cu pixul pe hârtie,
m-am zăpăcit de-atâta scris în Word
văd file de hârtie ieșind în teanc din top,
sărind fără sforțare-n imprimantă,
lăsându-mi mâna-n pace, relaxată.
Nici nu mai vreau și nu cred că mai pot,
scrisul pe foaie azi a devenit un sport,
și de-aș fi menținut din facultate ritmul,
acum la scris probabil c-aș fi primul!
Și chiar dacă la scris nu-s chiar erou,
nimic nu îmi lipsește pe birou,
PointShop îmi dă mereu chitanță-
papetăria la un click distanță!
De-aici îmi fac întotdeauna plinul
și astfel îmi păstrez la muncă ritmul,
hârtie cred c-am luat până acum de toată,
la rolă, pentru copiator și imprimantă,
să pot să îmi printez fără bătăi de cap
contracte, schițe, poze care-mi plac.
Și chiar dacă biroul pare mare
este acoperit de-agende, mape, calendare,
și în suporturi am de toate, pixuri și creioane,
diverse, colorate ca niște bomboane,
sertarele sunt burdușite toate
cu capsatoare, cuttere, dosare cartonate.
Acuma pot să spun că totu-i smart,
prezint proiecte numai la flipchart,
echipa toată ecusoane are,
deviza noastră-i: muncă și organizare,
și treaba merge ca pe roate,
căci lucrurile sunt rapid livrate,
iar dacă tușul se temină primul
tot la PointShop ne facem plinul,
și de rămânem fără foi și file
ne vin altele noi în mai puțin de două zile,
și astfel grijile dispar din ale noastre gânduri
și nu sunt bune, căci că se transformă-n riduri.
Acuma, zău c-aș vrea să fiu copil din nou
să mă distrez cu tot ce am pe la birou,
și-n plus de asta, să bag în ghiozdan,
cele mai faine rechizite pentr-un an,
caiete felurite, vesele și colorate,
cu animale, eroi, desene animate,
și-aș fi avut degrabă o mașină,
lucrată fără zor, din plastilină,
aș fi zburat ca un super-erou solemn,
schițat doar în creion, pe blocul de desen. 
N-ai cum să nu zâmbești, să nu te joci
cu-atâtea acuarele, carioci,
și viața-i mai frumoasă uneori
când o pictezi, în joacă, în culori!




   De vreți și voi să vă bucurați de farmecul copilăriei, nu renunțați nicicând la bucuria pe care fiecare copilă o simte atunci când primește rechiziție noi. De la simple articole de papetărie și birotică se pot naște cele mai mărețe visuri și se pot îndeplini cele mai curajoase proiecte. 
   Magazinul online, perfect funcțional și ușor de navigat, ne stă la dispoziție cu articole variate, de la plastilină pentru copii, până la caiete și pixuri, ecrane de proiecție, precum și produse de curățenie și protocol, indispensabile în mediul de afaceri al zilelor noastre. 
   PointShop.ro este un  magazin online de papetărie, birotică, consumabile  și It&;C pus pe picioare și susținut de o echipă frumoasă, o echipă veselă și curajoasă, care ne încurajează și pe noi să ne dezvoltăm pasiunile, să muncim mult și frumos, astfel încât să ne putem bucura de rodul muncii noastre. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...