joi, 11 septembrie 2014

Ținuta zilei: Cum creezi o ținută de prințesă


   Ce bine că vremea bună încă ține cu noi! Fără să bag de seamă, am înlocuit sandalele de vară cu ghetele subțiri, însă nu am renunțat la fuste și topuri. De curând v-am arătat noua comandă Kurtmann.ro și v-am promis că vă arăt cât de frumos este topul Only cu reflexii aurii. Nu mă așteptam să îmi placă atât de mult, dar a fost bine venit în garderobă și pregătit să fie asortat cu restul hainelor.
   Ador zilele acestea de toamnă blânde, cu soarele încă arzător. Este o binecuvântare să te plimbi prin parc, prin foșnetul crengilor, amplificat de căderea frunzelor. Toamna îmi place mult de tot să port haine aurii, deorece se potrivesc atât de bine cu vremea aceasta minunată. De aceea, mi-am găsit o pereche de ghete subțiri, decorate cu lănțișoare aurii, pe care să o pot asorta topului, dar și altor haine pe care le am. Chiar dacă nu sunt confecționate din piele, ghetele arată destul de bine și sunt perfecte pentru trecerea de la un sezon la altul.

   Am ales să port o fustiță suavă, de prințesă, pe care mi-am confecționat-o vara trecută, dintr-un voal de culoare verde. Are două straturi, plus jupă și este decorată cu multe flori lucrate manual. Se aseamănă unui tutu, dar nu este nici pe departe la fel de voluminoasă, iar materialul este plăcut la atingere.
   Deși este cald afară, se simt adierile tomnatice, care te îndeamnă să iei peste top și un cardigan subțire. Oricând poți să răcești, ceea ce nu este o opțiune grozavă pentru nimeni. Am purtat părul lejer și am ales câteva accesorii în nuanțele ținutei. Săptămâna aceasta sunt plecată în vacanță, așa că am programat câteva postări, pentru a vă țin aproape :)

   Voi cum vă bucurați de acest început frumos de toamnă?
   
Fustă EbonyVintage
Ghete cu lanțuri via Miniprix.ro
Poșetă Oasap.com







4 comentarii:

  1. Frumoasă ținuta ta. Îmi place ! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa tinuta!
    As avea o idee,poate iti surade. Ce ai spune de o postare fashion pentru barbati, gen, ce se poarta, de unde putem cumpara, de pe ce site-uri, sa stim cum sa ne imbracam si noi mai frumos iubitii. Daca retin bine, mai demult ai facut o astfel de postare :) Ar fi de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! Arati fooarte bine si imi plac multe din alegerile tale,iar asta se afla prin cele.preferate!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...