sâmbătă, 21 martie 2015

Comandă Elefant


    Tocmai ce am primit noua comandă Elefant și trebuia să vă arăt și vouă ce mi-am luat, să vă împărțășesc și vouă experiența cu acest magazin online atât de cunoscut în România. Elefant are campanii de reducere foarte dese, așa că putem economisi bani frumoși, pentru că unele produse sunt reduse chiar și cu 80%. Astfel de reduceri uriașe sunt disponibile și acum, până pe 22 martie, în cadrul campaniei Eclipsa Prețurilor (Click aici).

    Intenționam să-mi cumpăr din nou parfumul Mademoiselle Ricci L”Eau, dar în cele din urmă m-am ales și cu un ceas. Sinceră să fiu, nu mă pricep deloc la ceasuri și niciodată nu am fost atrasă de acest tip de accesoriu. Când văd un ceas frumos, îl admir, dar fără a fi impresionată de firmă, de strălucirea strasurilor sau de preț.


   Iată că, fără să-mi doresc cu ardoare unul, am intrat în posesia unui Ceas Perigaum ceramic  (Click aici). Nu spun că-mi pare rău, Doamne ferește, numai că nu eram obișnuită să port ceas la mână, dar mă voi obișnui rapid, sunt convinsă de acest lucru. În ciuda preferințelor mele vestimentare, m-am ales cu un ceas simplu, negru, dar care se poate asorta cu ușurință la fel și fel de ținute.

   Din ce am citit, Perigaum este un brand elvețian renumit pentru ceasurile de calitate superioară pe care le produce în cantitate limitată. A luat naștere în 1972, inspirat de primul pas pe Lună, făcut de Neil Amstrong, trei ani mai devreme. În colecțiile semnate Perigaum o să vedem modele mai serioase, clasice, ușor masculine, iar cine își dorește modele mai fistichii trebuie să se orienteze înspre alte branduri, precum Fossil sau Guess.
 

  Ceasul a venit într-o cutie albă, pe care era inscripționat numele brandului, cu argintiu. În cutie am descoperit cutia-suport din piele ecologică, care adăpostea acest ceas frumos. Am fost plăcut impresionată de aspectul perfect, de strălucirea lui, de brățara netedă și de strasurile sclipitoare, care contrastează așa frumos cu aspectul general al ceasului, care este unul masculin.
   La mână se simte ok, nu este greu, dar eu trebuie să-i mai scot 1-2 zale, pentru că am încheietura destul de subțire și el are lungimea brățării de 18 cm. Sora mea și-a luat de curând un ceas Guess, a cărui brățară era mult mai largă decât a acestuia, În orice caz, în descrierea fiecărui model în parte veți observa lungimea și lățimea brățării, plus că zalele se scot foarte ușor, fără a fi nevoie să apelați la ajutor profesionist.
  
   Rezistă binișor la apă, având etanseitate de 5 ATM, ceea ce înseamnă că mă pot spăla cu el la mână și-l pot purta fără probleme când plouă. Totuși, nu trebuie să fie ud mai mult de 30 minute și trebuie șters după acest interval. Cu un ceas cu acest grad de etanseitate nu se poate înota și...nu se poate face duș (dacă v-a trecut vreodată prin cap să faceți duș cu ceasul la mână )

   Câteva detalii despre ceas, conform descrierii din magazin:
    - Ceas damă cu mecanism quartz și display analog
    - carcasă rotundă și brățară ceramică din oțel inoxidabil
    - sistem de închidere cu clips
    - diametru carcasă: 36 mm
    - lățime brățară: 10 mm
    - lungime brățară: 180 mm
    - geam din cristal mineral
    - etanseitate: 5 ATM



   Ceasurile Perigaum au prețuri foarte bune pe Elefant.ro, deoarece reducerile aplicate ajung până la 62%. Prețurile oscilează între 380 și 850 lei, în funcție de model. Ceas ca al meu mai este disponibil doar în varianta pe alb, cel puțin la fel de frumoasă, la prețul de 429 lei (Click aici pentru modelul alb)




   Parfumul Mademoiselle Ricci (Click aici) trebuia să fie al meu, pentru că l-am mai avut o dată și mi-a plăcut la nebunie. Nu se putea să am un parfum mai potrivit pentru primăvară decât acesta. Eu am ales varianta la 50 ml, care-mi va rezista câteva luni bune, poate chiar un an, pentru că obișnuiesc să alternez parfumurile.

   Nina Ricci este brandul meu favorit, pentru că are parfumuri la prețuri foarte bune, iar aromele sunt printre cele mai plăcute din câte am mirosit. Eu prefer, în general, parfumurile floral-fructate. Am mai avut Nina Ricci (mărul roșu) și Premiere Jour și ambele mi-au plăcut tare mult. Pe wishlist am acum apa de toaletă L”Air du Temps (Click aici), care are și un preț foarte bun, de 199 lei pentru sticluța de 100 ml, având un discount de 40%.


   Pe Elefant veți găsi, imediat sub preț, timpul estimat pentru livrare, așa că veți ști cu aproximație cât va dura livrarea produselor dorite. Costul transportului este afișat în pagina fiecărui produs, la fel și garanția calității și posibilitatea legală de a returna un produs. Parfumurile de pe site sunt originale, dar pot fi retunate chiar și după desigilare, conform politicii de retunare a magazinului.

   Voi ce experiențe ați avut cu Elefant ?

   Nu rațați promoția Eclipsa Prețurilor, care include parfumuri, cărți, poșete și încălțăminte, ceasuri și multe alte produse atractive, cu reduceri de până la 80%. Click pe imaginea de mai jos pt a vedea toate produsele din ofertă:

Elefant.ro

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...