miercuri, 18 martie 2015

Relaxare la o ceașcă cu ceai


   Dragilor, astăzi mi s-a făcut poftă de un ceai bun, unul mirosind plăcut a plante, băut simplu, fără zahăr, fără miere și fără lămâie. Când sunt acasă, obișnuiesc să beau ceaiurile așa cum sunt, să simt mirosul plantelor și gustul dulceag al fructelor uscate, fără ca zahărul să le modifice aroma.
   Poate totul se trage de la vremea aceasta schimbătoare, de la norii grei ce au acoperit cerul și de la vântul care vuiește amenințător a zăpadă. Dar eu obișnuiesc să beau ceaiuri în fiecare anotimp și cred că pasiunea pentru ceaiuri mi-a fost transmisă de sora mea, cu care caut mereu noi sortimente de astfel de băuturi calde și parfumate.

   În general, în supermarket se găsesc câteva tipuri de ceaiuri, iar cele mai speciale dintre ele cred că sunt în Mega Image. În magazinele de tip Plafar găsim multe sortimente, în special ceaiuri medicinale și terapeutice. Eu obișnuiam să-mi mai cumpăr ceaiuri și din Cărturești, dar acum m-am cam plictisit de aceleași arome și sunt mereu în căutarea altora noi.

  Când am mers ultima oară în Brașov, am descoperit magazinul de ceaiuri, cafele și condimente CTS Corner și mi-am cumpărat câteva sortimente de ceaiuri pentru trup și suflet, ceaiurile ayurvedice Hari Tea. Aceste ceaiuri sunt ambalate în pliculețe individuale și au arome speciale, iar fiecare pliculeț în parte este însoțit de un citat frumos în limba engleză sau germană. Prețul unei cutii cu 16 pliculețe variază între 19-25 lei. Eu le-am încercat pe Joyful Silence și Emotional Detox, cel din urmă fiind favoritul meu. Când m-am întors acasă am vizitat și magazinul online și am și plasat, ulterior, o comandă, dar cu siguranță nu voi mai comanda a doua oară. Livrarea a fost teribilă. A trebuit să mă deplasez până la cel mai apropiat sediu al firmei de curierat pt a ridica coletul, la circa 30 kmm plus că am plătit și o sumă măricică de bani pt transport.


    De curând am descoperit un nou magazin online cu ceaiuri, cafele și accesorii, numit Arta Ceaiului (Click aici) și intenționez să plasez o comandă, deoarece au multe, foarte multe sortimente de ceaiuri atractive, care se vând și în cantități mici, începând cu 20 g.  Momentan, mai am câteva punguțe de ceaiuri pe care vreau să le termin înainte să-mi comand altele, dar cu siguranță că din acest magazin îmi voi reface stocul de ceaiuri. Pentru o primă comandă oferă o reducere de 3%, iar toată luna martie au promoție de 20% la ceaiurile verzi. Nu-i așa că sună așa bine următoarele sortimente de ceaiuri: ceai alb cu aloe și căpșuni, ceai verde & ceai alb cu coacăze roșii și zmeură, ceai mate energizant cu gingko și guarana?

   Dintre ceaiurile medicinale, favoritele mele sunt cel de mușețel și cel de gălbenele, pe care le-am băut o lungă perioadă de timp, când aveam probleme cu stomacul. Sunt ceaiuri amare, dar sunt foarte bune pentru organismul nostru. Ceaiul de mușețel este și un bun calmant natural. Abia aștept să se facă florile de soc, ca să-mi prepar ceaiul atât de plăcut parfumat! Mi se pare că acesta se potrivește la fel de bine sezonului cald precum cel de tei în sezonul rece.

   Eu îmi fac mereu timp pentru a savura o ceașcă de ceai. Aceste momente scurte de relaxare sunt de fiecare dată binevenite, iar ceaiul mi se pare un remediu natural, eficient și ieftin pentru tratarea trupului și a sufletului. De aceea, fiecare gură de ceai de fructe, de plante medicinale ori de flori reprezintă pentru mine o mică plăcere nevinovată, o modalitate de a mă detașa de orice și de a petrece puțin timp cu mine însămi și de a-mi face ordine printre gânduri și emoții.

   Care sunt ceaiurile voastre preferate?

   Ei, și ia uitați pe ce am mai pus eu ochii, pentru că nu v-am mărturisit că pe lângă ceaiuri, îmi face o deosebită plăcere să cumpăr căni, ceainice și cutiuțe speciale, cum sunt cele de mai jos:



2 comentarii:

  1. Ador ceaiul baut in canile speciale pentru ceaiuri, sunt deosebite, te trimit intr-o alta lume, una de poveste. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac la fel de mult, parca sunt intr-o poveste cand beau ceaiul dintr-o astfel de cescuta :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...