joi, 28 mai 2015

Comandă Gerocossen


     Sunt familiarizată cu produsele cosmetice Gerocossen de câțiva ani buni, acestea fiind printre preferatele mele, datorită faptului că de fiecare dată am fost mulțumită de calitatea lor, iar prețurile sunt destul de mici.
     Gerocossen a lucrat mult la prezentare, motiv pentru care cosmeticele au ambalaje frumoase, atractive. Chiar și magazinul online(Click aici) arată bine și este ușor de navigat, iar prețurile sunt o idee mai mici decât în magazinele fizice care le comercializează.

    1 mai a marcat debutul sezonului estival, dar mai avem puțin de așteptat până vom putea face plajă. Eu am fost precaută și mi-am cumpărat din timp produse pentru protecție solară, pentru că am mereu grijă să îmi protejez pielea de radiațiile soarelui. După ce am căutat prin mai multe magazine online, mi-am dat seama că Gerocossen are cea mai bună ofertă de prețuri, așa că am luat decizia de a plasa o comandă nouă. Am convins-o rapid și pe sora mea Aurora să-și cumpere ceva, așa că am depășit cu ușurință pragul de 75 lei pentru transport gratuit. Puteți vedea AICI, pe blogul ei, ce cosmetice și-a cumpărat și cum i se par.

   Este avantajos să depășiți acest prag de 75 lei, deoarece veți economisi taxa de livrare de 20 lei care se aplică comenzilor care nu ating această sumă. În plus, cu 75 lei veți pune în coșul de cumpărături o groază de cosmetice de care veți fi mulțumiți.


   Produsele de protecție solară sunt încă la promoție, astfel că la oricare produs puteți alege un produs after sun cadou. Mai mult, produsele cu factor de protecție sunt și ele reduse consistent, așa că vorbim despre o dublă promoție.
   Eu am pus în coșul de cumpărături Crema de față cu protecție solară FPS 50 și Loțiunea Spray FPS 30, iar cadourile alese au fost două Balsamuri Calmante Mentol. Prețul unui balsam după plajă este 17 lei, așa că am economisit 34 lei dintr-un foc.

  Crema de față are un gramaj generos, de 125 ml și am început să o folosesc, pentru a-mi proteja tenul. Are o consistență ușoară, este fină și se absoarbe rapid în piele.
  Loțiunea Spray mi-a fost recomandată de Aurora, care a mai avut-o și i-a dat feedback maxim, așa că am comandat-o cu încredere. Încă nu am folosit-o, dar o voi testa în curând, pentru că plec la mare și revin cu un review cât de curând.


   Am mai pus în coșul de cumpărături o cutie de Benzi duble depilatoare. Eu folosesc benzile pentru a mă epila la axilă și sunt mulțumită de acestea. Benzile sunt din celofan/plastic și smulg foarte bine firele de păr. Singurul minus este acela că nu au incluse și șervețelele după epilare, dar eu folosesc ulei pentru a înlătura resturile de ceară rămase pe piele.

   Am decis să-i dau o șansă Serului Concentrat Anticelulită Supless, pentru că fac mult sport și vreau ca pielea să fie și mai fermă. Știu că aceste creme nu au efecte vizibile asupra celulitei, dar fac minuni în ceea ce privește textura pielii. Am mai avut gelul exfoliant Supless, despre care am scris AICI.

    Coletul a ajuns la mine în 2 zile lucrătoare (am prins și weekend-ul, așa că așteptarea a fost mai lungă), prin FanCurier. A fost o plăcere să desfac coletul, lucru pe care-l simt de fiecare dată când primesc o cutie sigilată, indiferent cât de mic ar fi conținutul ei. Trăgând linie, pot spune că am făcut o treabă bună optând pentru cosmeticele Gerocossen, pentru că am plătit în jur de 75 lei pentru toate produsele. Cu banii aceștia, abia dacă aș fi reușit să-mi cumpăr două poduse cu protecție solară de la alte branduri din comerț.


3 comentarii:

  1. Imi plac produsele lor, mai ales demachiantul :) Suna tentant acel gel anticelulitic ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ați făcut o afacere foarte bună! Să le folosești pe toate cu drag!
    Sunt curioasă de spray-ul pentru corp, îți aștept cu drag impresiile! Pentru ten am deja o cremă cu SPF favorită care e o bază excelentă pentru machiaj, dar pentru corp nu mi-am luat încă nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar au preturi foarte bune. Dar eu deja mi-am luat creme de protectie solara de la Farmec, de Pasti ca aveau transport gratuit.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...