luni, 29 iunie 2015

Tratamente profesionale pentru un păr perfect

    

   Eu și părul meu am fost mai mereu prieteni și dușmani, așa că am încercat să-l hidratez, să-l repar și să-i ofer strălucirea pe care o aveau podoabele capilare ale vedetelor din reviste. Dar cine a spus că în zilelele noastre este imposibil să ai un păr desprins din revistele glossy? În ceea ce privește îngrijirea părului, lucrurile au evoluat extrem de mult și au apărut tratamente de reconstucție, rejuvenare și îndreptare a părului cu adevărat revoluționare.

     Adevărul este că nici soarta n-a fost de partea mea, genetica nici atât. Dar de când am descoperit efectele-minune ale unor tratamente profesionale de îngrijire a părului de acasă, o parte dintre problemele părului meu au fost rezolvate și am reușit să-mi pun podoaba capilară la respect. Vedeți voi, după ce încerci tot felul de șampoane, balsamuri, măști și tratamente din comerț, apoi tratamente naturiste pe bază de uleiuri și vitamine, ești dispus să încerci și o alternativă modernă. Și cui nu-i surâde un răsfăț al părului ca la salon, cu aceleași produse care fac minuni cu părul nostru de fiecare dată când ajungem pe mâna unui hair-stylist?

   În materie de produse profesionale pentru păr, cel mai sonor nume care-mi vine în minte este Luiza Essence Line, cel mai mare importator de produse premium pentru îngrijirea părului. A lansat brandul online Beauty Free, ce-și propune să satisfacă fiecare client în parte printr-o gamă completă de produse profesionale pentru păr: Kashmir Hair System, Luiza Essence, Hairganic, Empire Hair, Ego Professional Max Repair.

    Pentru părul deshidratat, uscat, deteriorat de la vopsiri repetate, este ideal un tratament profesional cu Hairganic Serum cu extract de cătină. Uleiul de cătină are rezultate spectaculoase asupra firului de păr, oferindu-i hidratarea și nutriția optimă. În sezonul estival, cel mai recomandat pentru părul nostru este un produs-tratament care să asigure protecția împotriva razelor solare, cum este cazul Serului Cattleya Secret, bogat în keratină naturală, uleiuri vegetale și vitamine.


   Pentru părul cu vârfuri extrem de deteriorate, rebele, ce au aspectul unor paie aspre, cea mai eficientă soluție este Serul Kashmir Keratin, a cărui formulă leave-in non-grasă hrănește în profunzime vârfurile uscate, reparându-le și prevenind electrizarea.


   Pentru părul matur, expus constant la acțiunea factorilor externi și care și-a pierdut din proprietățile naturale, cel mai indicat ar fi un tratament concentrat cu Fiole Ego Color de reconstrucție și reminalizare a firului de păr.


   Dacă nu ați descoperit încă aceste produsele profesionale grozave, acum aveți ocazia să câștigați seturi complete pentru îngrijirea părului, în cadrul concursului „Descoperă frumusețea fără granițe”, desfășurat pe pagina de facebook a brandului Beauty Free. Fuguța la concurs, pentru că mai aveți doar două zile la dispoziție pentru a participa, dar înscrierea se face foarte simplu, iar premiile sunt GE-NI-A-LE!

   Voi ce relație aveți cu părul vostru: este prietenul sau dușmanul vostru? Ce „arme secrete” aveți pentru repararea și reconstrucția părului?


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...